Teamviewer - ekran zamraża się


(Saphrii) #1

Witam,

Chciałem pomóc wczoraj zdalnie koleżance z jej kamerką internetową, ale coś nietypowego się stało ze zdalnym połączeniem i to dwa razy mniej więcej w tym samym miejscu.

Pierwsze połączenie trwało jakieś 30~40 min, podczas którego uruchamiałem jakieś programy, konwersowaliśmy itp., ekran zdalnego komputera zamroził się gdy wszedłem do panelu sterowania i jednocześnie uruchomiłem menedżera zadań… Zdalny pulpit nie reagował na nic, trzeba było wyłączyć TV i włączyć ponownie. Połączyliśmy się drugi raz - tym razem połączenie trwało niecałą minutę - zdążyłem doklikać się do Panelu sterowania i uruchomić Menedżer urządzeń, w tym momencie ekran ponownie zamroził się.
Dalszych prób już nie podejmowałem, bo zrobiło się późno.

Komputer zdalny na Windows 8.1, mój - Windows 7.
TeamViewer po obu stronach w wersji 12.0.80984 - najnowszej. Na zdalnym portable
Połączenia internetowe: zdalny - światłowód, mój - sieć hotelowa ~5/2 Mbit stabilnego łącza.

Czy to jakaś usterka w TV, czy też Windows 8 dostał jakieś zabezpieczenie przed zdalnym dostępem w rejony Panelu sterowania? Pierwszy raz mam taki przypadek.


(Crusader87) #2

Miałem podobnie, problemem okazała się właśnie ta wersja Portable. Blokowało się przy wejściu w jakieś czułe elementy systemu, tak jakby wyskakiwała kontrola UAC. Instalacja pełnej wersji powinna pomóc (u mnie zadziałała), jeśli nie masz możliwości to tutaj jest jakieś rozwiązanie https://community.teamviewer.com/t5/Knowledge-Base/Is-TeamViewer-UAC-compatible/ta-p/4574


(Saphrii) #3

Dzięki za info i potwierdzenie - miałem takie ciche podejrzenie… No nic koleżanka będzie musiała sobie poradzić z instalacją TV :stuck_out_tongue_winking_eye: