Technikum informatyczne - Jaka specjalizacja?

Witam,

Jestem w drugiej klasie technikum i muszę wybrać specjalizację (do końca półrocza ale już teraz nad tym myślimy, by postarać się zachować aktualny stan klasy i ewentualnie kogoś nawrócić)

Proszę Was o pomoc z podjęciu decyzji na ją specjalizację warto się wybrać. Napiszcie coś o każdej, co każda po kolei mi daje i co jakie predyspozycję muszę mieć by w ogóle taką rozpatrzeć.

Dostępne specjalizację to:

Aplikację internetowe

Systemy operacyjne i sieci komputerowe

Programowanie

Grafika komputerowa

Myślałem na aplikacjami albo systemami, bo grafika mnie słabo interesuje a do programowania ważna jest podobno matma i fizyka a u mnie z tym ciężko.

Dziękuję za wszelkie opinię.

Systemy operacyjne i sieci komputerowe

Programowanie

Do gier 2D nie potrzebna jest matma.

Wybierałbym pomiędzybtymi dwoma.

Cóż… każda specjalizacja jest dobra. Nie myślcie o tym, aby " zachować aktualny stan klasy " bo to jest najgorsza motywacja. Pracować będziesz Ty, a nie Twoi koledzy, to Tobie ma to pasować - sam wybrałem na studiach specjalizacje inną niż moi koledzy - nowa grupa nie oznacza końca świata, a robię to co mi najbardziej pasowało i pasuje. Jeśli kogoś “nawrócicie” to może mieć wam potem za złe… Ty byś chciał być w taki sposób nawrócony?

Matematyka jest ważna ogólnie w informatyce i na każdym etapie możesz ją spotkać w mniejszym lub większym stopniu.

Dodane 02.10.2012 (Wt) 22:18

@GuiiHz

A ja dla równowagi wybrałbym aplikacje internetowe lub grafikę:D

Ale gdybym ja miał wybrać dla siebie wybrałbym Programowanie lub aplikacje internetowe.

Wybierz to co cię interesuje.

Jak można mówić o Informatyce bez matematyki???. Informatyka to nie zabawka i klikanie?. Tak tylko myślą małe dzieci.

Zależy od nauczyciela, popytaj ludzi u ciebie w szkole i wtedy wybierz :slight_smile:

To powinno zależeć od Ciebie.

Wybierz to, co jest dla Ciebie łatwe i lubisz to robić.