Technikum Informatyczne - Pytania

Witam, jak że jestem uczniem 3gim, stoję przed wyborem szkoły :>. Planuję iśc do technikum informatycznego, i tutaj mam kilka pytań np ;

* czy tam jest trudny angielski

* na jakie przedmioty zwracać uwagę, i przykładać się do nich szczególnie

* czy ze średnia ponad 3 blisko 4 dam sobie tam rade

* czy po technikum znajdę pracę

* czy tam jest bardzo trudno

Szukałem odpowiedzi na te pytania, ale nigdzie ich nie znalazłem, dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi pozdrawiam :slight_smile:

Język angielski jest w zależności od szkoły i od nauczycieli. Jeden nie wymaga dużo, a u drugiego trzeba nieźle zakuwać.

Przy rekrutacji zazwyczaj zwracają uwagę na matematykę, fizykę, chemię, informatykę. Również w zależności od szkoły bo niektóre mogą wymagać jeszcze innych.

Średnia nie ma wielkiego znaczenia później. Jeżeli masz smykałkę do ‘informatyki’, umiesz już coś i chcesz się rozwijać dalej to z zawodowych przedmiotów powinno Ci pójść łatwo. Ewentualnie przy zwykłych przedmiotach może Ci się ta średnia przydać, ale z mojego doświadczenia wiem, że średnią z gimnazjum można się… no wiadomo :slight_smile:

Zależy czego szukasz. Na pewno nie dostaniesz świetnie płatnej pracy programisty za 20000zł miesięcznie, no chyba, że coś umiesz ale z samym papierkiem technika to nie wiem czy by przyjęli. Jeżeli jest zapotrzebowanie w Twoim rejonie to może i coś znajdziesz, ale jak mówię kokosów raczej nie wyciągniesz.

Czy jest trudno, zależy od podejścia do sprawy. Są tacy którzy olewają to, mają po kilka jedynek na semestr i jakimś cudem zdają mówiąc, że trudno było, a są tacy którzy dostają same 5 chociaż dużo się nie uczą. Są też same kujony ale to już inna bajka.

Podstawową sprawą jest jaki poziom szkoła reprezentuje i jaka jest zdawalność na maturach i egzaminach zawodowych.

* Nie,

* MATEMATYKA następnie MATEMATYKA i MATEMATYKA i ewentualnie MATEMATYKA, fizyka,

*To zależy od Twojej matematyki (logiki),

*Tak (1500 zł),