Technikum informatyczne-Warto?

Witam!

Czy warto wybrać się do technikum informatycznego lub tele-informatycznego?

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!

Co chcesz robić?

Co cię interesuje?

Słuchajcie, troszkę się podepnę.

Właśnie kończę gimnazjum i zastanawiam się co dalej. Przedmioty, które mnie interesują to informatyka i jęz.angielski, jednak nie wyobrażam sobie wiązać przyszłości z tym drugim, więc zostaje infa. I teraz pytanie:

Jesli chcę zostać informatykiem lepszym wyborem będzie liceum mat-fiz/mat-inf, czy może technikum? Uczę sie dobrze, średnia będzie jakieś 5.0

Jeśli chodzi o mnie po prostu lubię komputery.Lubię Hardwar trochę (ale mniej) software.A tak poza tym jestem samoukiem.

ka48 , co chcesz robić?

Wiem co chcę robić.Tylko chodzi mi o to czy warto w ogóle iści do technikum informatycznego lub tele-informatycznego

Powiem ci że warto, ale zrozumiesz to dopiero kiedy podejmiesz swoją 3 prace.

Chodzi mi także o to czy nie ma przesytu informatyków(na rynku krajowym a także tym bardziej zagranicznym)

Tu nie chodzi o przesyt.

To czy dostaniesz prace w Polsce zależy bardziej od znajomosci i charakteru niż umiejętności.

Najważniejsze byś chodził jak marionetka pod dyktando szefa.

Jeśli chodzi o zagranicę to już o wiele lepsze perspektywy.

Pracowałeś kiedykolwiek w Polsce w IT?

No więc jak jest z tą pracą?

McDonald’s jest otwarty na twoje CV.

Praktycznie wszyscy znajomi studiujący infę i podobne bez problemu się załapało do roboty i to nie czekając do końca studiów. Jak po technikum to nie wiem.

Jedni o McDonaldzie a inni o studiach.To jak w końcu jest?

Pewnie informatyka informatyce nierówna. Jest masa szkół i uczelni, gdzie można się jej uczyć, ale dobrych informatyków tak wielu wcale nie ma. Tylko trzeba być w czymś dobrym i samemu robić coś w tym kierunku. Samo zaliczenie szkoły sukcesu nie zapewni.