Telefon do 400zł Android

Witam państwa.

Chcę zakupić telefon do 400zł . Nowy , albo używany . Samrtfon ma służyć mi do : Dzwonienie , sms , granie ( czasami ) , muzyka oraz internet przez WiFi . Chciałbym oczekiwać takiego telefonu żeby mi się nie zacinał , zawieszał i działał płynie . Aparat nie musi być jakiś mega dobry. Wystarczy mi nawet 5Mpix. Ale bardzo bym chciał żeby ekran nie był za mały coś o koło 5 cali lub nawet ponad 5 cali może być . Wytrzymała bateria . Procesor żeby był conajmiej 2 rdzeniowy i minimum 1gb ramu. Chodzi mi tylko wyłacznie o androida . Nie chce z windowsem 8.1 nie rpzepadam za tym systemem . Chciałbym żeby jeszcze był android z tymi białymi ikonami do góry , ale nie musi być. Myślę na markami tel :

Lg

MyPhone 

Nie znam się na samsungach oraz Xperiach . Nokia odpada . 

Może znacie inne ciekawe marki  telefonów. 

Android w tej cenie bedzie Ci się mullił. Tak to jest w tych tanich telefonach. Nie wiem czemu jesteś tak uprzedzony do Windows Phone.Jest prosty w obsłudze. I sie nie zawiesza.

Z tych tańszych androidów polecam Lg L40:

http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/9968670

W tej niskiej cenie jest to dobra opcja.

Ewentualnie mozesz poszukać używanego Lg L9 II

Gdzieś już o tym pisałem ale mogę napisać jeszcze raz…

Jeżeli chodzi o myPhone to w tej cenie najlepszy będzie Fun3, 4 rdzeniowy procesor, aparat 5Mpx, ekran o przekątnej 4,5’, 1GB ramu, najnowszy Android… generalnie jest wydajny i powinien pasować do twoich potrzeb.

Najlepiej podejdź sobie do Teletorium czy Saturna i sobie go “przeklikaj”, zobacz jak ci leży w dłoni. 

Ja bym kupił Asusa Zenfone 400CXG, dość dobra marka, wydajnego bebchy, aktualizacja do 4.4 i Lollipop. Minus: ekran bez IPS(ale jak bierzesz pod uwagę Fun3 to ci nie będzie przeszkadzać) i brak flesza przy aparacie. 

http://allegro.pl/czarny-smartfon-asus-zenfone-4-a400cxg-8gb-dualsim-i5008502292.html

A co powiecie na temat noki ? do 400zł używna lub nowa.  Bo sie zbytnio nie znam na tych nokiach.