Telefon do ok 1200zł ale nowy i nie z allegro

Witam.

Może nie będę oryginalny w temacie ale szukam porządnego telefonu do ok. 1200 za nówkę bo tylko takie biorę pod uwagę. To co mnie interesuje najbardziej to porządny aparat, gps i wifi chociaż nie mam doświadczenia jak to działa na telefonie więc jeśli ktoś ma wifi w telefonie to proszę o opinie czy to jest funkcjonalna rzecz. Modele jakie na razie brałem pod uwagę to Nokia N95, Samsung G810, Nokie N86 i Sony Ericsson C905.

Dodane 10.01.2010 (N) 21:41

a może Samsung S7350 Ultra s ?