Telefon domowy - TP,SA a TELE 2

rodzice chcą przejść z telefonu domowego w tpsa na tele2. do tej pory mieli abonament za 50 zł z godziną darmową a w tele2 jest oferta za 50 zł darmowe 100 minut. ceny za minutę polączenia z tego co patrzyłam w ich ofercie w internecie są podobne, w tele 2 jest nawet o grosz za minute taniej przy większości rodzajów połączeń. chcę się zapytać użytkowników tele2 o opinię :slight_smile: warto przejść czy nie? i czy są jakieś haczyki w tym wszystkim? aha, jak przechodzimy do tele2 już nic nie musimy tpsa płacić?

Tepsa jest już bardziej uczciwsza od Tele2. Tam ci wynajdą ukryte opłaty inne wymówki na rachunku telefonicznym a jak choćby spóźnisz się 1 dzień z rachunkiem to gotowi są Cię odłączyć na drugi dzień a potem masz im jeszcze za odblokowanie telefonu płacić. Odradzam bo z Tele2 nie zaoszczędzisz :!:

Nawet nie musisz sie martwić formalnościami bo oni podłączają cię bez twojej zgody fałszując umowy :x

a za co są te “ukryte opłaty” ? bo tak bez konkretnych nazw to ciężko mi uwierzyć. aczkolwiek ja też nigdy nie byłam przychylna tele2…

Ale się uśmiałem, naoglądaleś sie programów w stylu Uwaga, bądź naczytałeś się Faktów lub Super Nowości. Być może kiedyś tak było, ale teraz sytuacja wyglada zupełnie inaczej.

Haczyki to masz Tepsie bo np te darmowe minuty są tylko wewnątrz sieci Tepsy, do pozostałych dzwonisz za normalną opłatą. W Tele2 darmowe miuty masz do wszystkich krajowych operatorów stacjonarnych.

Kolejny komunał, jak tak jest to wytłumacz mi czego przy planie darmowe wieczory i weekendy w Tepsa płaciłem rachunki nawet po 150 zł a w Tele2 maksymalny rachunek jaki przyszedł to 80 zł.

BTW w Tele2 darmowe wieczory zaczynają się od 18 a w Tpsa dopiero od 20.

Zdecyduj się wreszcie :roll:

Ja też odradzam Tele2. Stale problemy z połączeniem między miastami, bardzo nieuprzejma obsługa. Co z tego jeśli są niby tańsi jeśli mam problemy z dzwonieniem? Już wolę płacić trochę więcej i nie martwić się takimi problemami.

Bardzoooooooooooo śmieszne :PPP

Nie ma najmniejszych problemów, obsługa uprzejma, a na pewno o niebo bardziej komptentna od tej z Blueline Tepsy.

fiesta ,

Miałem styczność z Tele2 zaraz jak wprowadziła swój superszybki internet to wiem dokładnie niby tak ładnie wygląda a tak nie jest. Net synchronizował się 15 minut a na aktywacje telefonu czekałem prawie miesiąc. Do tego niekompetentna obsługa na infolinii nie potrafiła stwierdzić po kogo stronie leży wina za synchronizacje mojego internetu. W rezultacie powołałem się na przepisy i wróciłem do tepsy

Grzesiek13 , a czy mona pyta o internet czy o telefon ??

Jak korzystam z usług telefonicznych Tele2 już ponad pół roku i nie mam najmniejszych zastrzeżeń.

no internet w tele2 mnie nie interesuje. dzięki fiesta :slight_smile: wreszcie jakieś konkrety. może się ktoś jeszcze znajdzie kto przeszedł na tele2 i wyrazi opinię czy mu się rachunki zmniejszyły? :wink: