Telefon dotykowy (smarfton) - jaki polecacie?

Cześć wszystkim

Chciałbym sobie kupić telefon dotykowy i zwracam się do was z prośbą o poradę bo nie znam się zbytnio.

Moje wymagania:

  • aparat minimum 5MPX (jakość aby była przyzwoita) - najlepiej aby filmy też były ok a nie że tel ma 5MPX a zdjęcia jak z suszarki.

  • najlepiej najnowsza wersja iOS lub najnowsza wersja Android

  • aby dotyk działał jak należy a nie abym klikał 20 razy jedną rzecz

  • aby nie zawieszał się z powodu małej ilości ram czy wolnego cpu

Do czego będzie służyć:

  • przeglądanie sieci (musi mieć wi-fi - chyba każdy teraz ma)

  • gps obowiązkowo bo to ma być tel, na którym będę wyświetlał sobie mapę w czasie jazdy na rowerze.

  • wygodne pisanie sms - nie chcę wysuwanej klawiatury, chyba ze tel z taką klawiaturą będzie cienki.

Cena:

  • załóżmy ze do max 700zł (oczywiście jak będzie tańszy będzie bardzo fajnie)

Zastanawiam się:

  • brat ma Lumia 710 (zastawiam się nad 800), tyle że nie wiem jak tam z przeglądarka no i aplikacji nie ma za dużo na Windows Phone (np: Opery mini). Jeśli ma dobrą mapę i przeglądarkę to ewentualnie ten system mógłby być w najlepiej nowszej wersji.

Bardzo prosze Was o pomoc

Jak do 700zł to jakim cudem iPhonea,

nokia lumia 800 nie dostanie aktualizacji do wp8, ani żadna inna lumia z tamtej serii.

W okolicach 700 zł dostaniesz Sony Xperia U lub troche drożej Samsung Galaxy Ace 2.

W tej cenie nie będziesz miał też nigdy najnowszego androida ani androida płynnie działającego…

Radził bym coś z windows phone żeby się nie denerwować mulącym systemem.

Witaj

Z mojej strony polecam HTC Desire X mam go dwa miesiące i jestem bardzo zadowolony.

Ma 4" wyświetlacz ,baterie 1650mAh i procek II rdzeniowy oraz Androida 4.0.4 ,jednak cena jest nieco wyższa od 780 do 980,-

mam nadzieje że trochę pomogłem i zakup będzie trafiony

pozdrawiam Robert :smiley:

Na innym forum proponowali

  • [*:3vx1kf80]Samsung Galaxy Ace 2

Wyrwiesz używke Galaxy S I