Telefon gwarancja, faktura vat czy karta gwar. czy to i to?

Witam serdecznie, mam pewną wątpliwości do wyjaśnienia.

Posiadam telefon, mam do niego wszystko, akcesoria itp… i fakturę VAT, ale brak karty gwarancyjnej. Czy mogę reklamować telefon u producenta? Bo na stronie producenta pisze, że do realizacji gwarancji jest potrzebna karta gwaran poprawnie wypełniona, a skoro nie posiadam tej karty gwaran. to czy mogę iść do salonu producenta i na podstawie faktury vat prosić o wydanie duplikatu karty gwarancyjnej? Czytałem na jakiś forach, że jest to możliwe, ale czy jest, jak to jest w praktyce.

A druga opcja to czy mogę reklamować telefon na podstawie samej faktury u operatora sieci w której był tel przyjęty czy też niezbędna jest karta gwaran? Czy to właśnie u operatora trzeba poprosić o duplikat k.gwarancyjnej? Możecie powiedzieć jak to jest w praktyce? Czekam na wasze opinie, sugestie, pozdrawiam!

Raczej nie.

Poproś sprzedawcę o kartę gwarancyjną.

Serwis firmowy raczej z pośrednikami uczestniczącymi w sprzedaży raczej nie jest związany żadnymi innymi umowami poza umowami kupna, sprzedaży i dystrybucji na dany region, ale może w jakiś sposób pomogą. Zadaj pytanie na stronie WWW producenta lub punktu serwisowego to się dowiesz.

znaczy poprosić o wydanie duplikatu?

Witaj,

Aby proces reklamacji był poprawnie zrealizowany potrzebujesz karty gwarancyjnej, dowodu zakupu czyli umowa (na której widniej imei telefonu) paragon, bądz FV. Jeżeli nie masz karty gwaracyjnej możesz podejść do salonu w którym był zakupiony telefon i poprosić o duplikat karty gwarancyjnej. Od razu jej nie otrzymasz, ponieważ dany salon bądz Ty musicie wystąpić pisemnie do producenta telefonu o wystawienie duplikatu. Taki proces trwa ok 2tyg.

pozdrawiam serdecznie