Telefon nie łączy się z hotelowym WiFi

Witam. Przez najbliższy czas przebywać będę w hotelu, jednak nie mogę połączyć się z tutejszym WiFi. Przy próbie połączenia się z otwartą siecią, proces łączenia przerywa się a przy nazwie sieci wyskakuje komunikat “Zapisana”. Po kilkudziesięciu próbach udało się połączyć i zalogować by zyskać dostęp do internetu, jednak przerwało połączenie po kilku minutach. Ponownie, przy każdej kolejnej próbie ponownie kończy się na komunikacie " Zapisana". Telefon łączy się na kilka minut po kilkudziesięciu próbach. Na 3 innych urządzeniach wszystko działa. Obsługa hotelu nie jest w stanie pomóc. Brak dostępnych aktualizacji na telefon. Model to Lenovo P2, restartowany wielokrotnie. Zasięg sieci jest maksymalny.

Czy mogę coś na to zaradzić?

Pozdrawiam

Zrób repeater z innego urządzenia co się łączy i zobacz czy przejdzie.

Spróbowałbym “zapomnieć sieć” i na nowo się połączyć. Wydaje mi się ,że bez dostępu do routera wiele więcej nie zrobisz.