Posiadam nowy telefon htc windows phone 8x. Wczoraj (w sobotę 23 stycznia) wyskoczyła informacja na temat aktualizacji, która potrwa od 15 do 30 minut. (Wcześniej jeszcze w ten sam dzień wszedłem w sprawdzanie aktualizacji i była dostępna i pisało że będzie trwać od 5 do 10 minut, więc kliknąłem ok no i się wszystko fajnie zaktualizowało). Lecz gdy zacząłem aktualizować drugi raz, gdy telefon miał się niby zrestartować, wyłączył się. I od tego czasu żadnych oznak życia, nic się nie świeci, gdy podłącze do komputera nie wczytuje telefonu, i jeszcze podłączyłem na całą noc do ładowania i nic… Prosiłbym o pomoc, i jakieś inne rozwiązania niż “Oddaj do serwisu itp”.
A czy są wibracje telefonu, po podłączeniu kabla usb, bądź ładowarki? Jeśli tak, to do uratowania telefon. Bootloader prawdopodobnie sypnął Ci się. Możesz wejść w bootloader? Na gwarancji masz HTC?
Żadnych wibracji. Tylko jak podłącze do komputera telefon, to tylko w komputerze pojawia się na dole “Instalowanie…” i jak się zainstaluje poprawie, gdy wchodzę w mój komputer nie ma żadnego urządzenia pokazanego.
Niby pisze, że gwarancja 24 miesiące, lecz żadnych papierów nie otrzymałem. Same pudełko z telefonem i zestawem (słuchawki, ładowarka).
P.S A dałoby radę, ściągnąć jakiś program, którym mógłbym po podłączeniu telefonu do komputera otworzyć pliki telefonu i nie wiem, jakoś je zedytować, czy podmienić, aby działało jak dawniej?
Dodam, że telefon przyszedł mi pod około 35 dniach oczekiwania w piątek (22 stycznia)
Nie pisze tylko jest napisane. Dwa - telefon kupiłeś przez pośrednika, sprowadzającego urządzenia spoza UE, stąd taki długi czas oczekiwania. Napisz do sprzedającego jak wyglądają kwestie gwarancji, a jeżeli są z nią problemy, spróbuj zwrócić urządzenie.
Napiszę o gwarancję, jeśli nie uda mi się samemu naprawić telefonu.
P.S na innych forach piszą ze Bootloader padł. Możliwe, że po 1 dniu używania telefonu mogło to paść? (Dokładnie nie wiem o co chodzi, zielony jestem w tych sprawach.) Jeśli ten bootloader padł to czy dałbym rade sam naprawić, a jak nie to jaki koszt byłby naprawy w serwisie?
Napisz o gwarancję jak najszybciej, póki masz jeszcze możliwość zwrotu urządzenia. Podejrzewam, że o ile gwarancja na urządzenie faktycznie jest, to każda naprawa będzie wiązała się z wysyłką urządzenia poza obszar UE, czyli do miejsca skąd urządzenie pochodzi.
W kwestii samodzielnej naprawy, nie wiem co dokładnie stało się z telefonem, więc nie podejmę się próby wyrokowania, jak je naprawić.