Telefon nie włącza się po aktualizacji

Witam.

Posiadam nowy telefon htc windows phone 8x. Wczoraj (w sobotę 23 stycznia) wyskoczyła informacja na temat aktualizacji, która potrwa od 15 do 30 minut. (Wcześniej jeszcze w ten sam dzień wszedłem w sprawdzanie aktualizacji i była dostępna i pisało że będzie trwać od 5 do 10 minut, więc kliknąłem ok no i się wszystko fajnie zaktualizowało). Lecz gdy zacząłem aktualizować drugi raz, gdy telefon miał się niby zrestartować, wyłączył się. I od tego czasu żadnych oznak życia, nic się nie świeci, gdy podłącze do komputera nie wczytuje telefonu, i jeszcze podłączyłem na całą noc do ładowania i nic… Prosiłbym o pomoc, i jakieś inne rozwiązania niż “Oddaj do serwisu itp”.

Proponuję zrobić Ci hard reset. Na Androidzie hard reset zazwyczaj pomaga, nie wiem jak jest na WP, ale możesz sprawdzić.

Nie pomogło, żadnych reakcji, nic się nie pojawia.

A czy są wibracje telefonu, po podłączeniu kabla usb, bądź ładowarki? Jeśli tak, to do uratowania telefon. Bootloader prawdopodobnie sypnął Ci się. Możesz wejść w bootloader? Na gwarancji masz HTC?

Żadnych wibracji. Tylko jak podłącze do komputera telefon, to tylko w komputerze pojawia się na dole “Instalowanie…” i jak się zainstaluje poprawie, gdy wchodzę w mój komputer nie ma żadnego urządzenia pokazanego. 

Telefonik zamówiłem tutaj:

http://allegro.pl/nowy-htc-8x-windows-phone-serwis-w-polsce-i5681251317.html

Niby pisze, że gwarancja 24 miesiące, lecz żadnych papierów nie otrzymałem. Same pudełko z telefonem i zestawem (słuchawki, ładowarka).

P.S A dałoby radę, ściągnąć jakiś program, którym mógłbym po podłączeniu telefonu do komputera otworzyć pliki telefonu i nie wiem, jakoś je zedytować, czy podmienić, aby działało jak dawniej?

Dodam, że telefon przyszedł mi pod około 35 dniach oczekiwania w piątek (22 stycznia)

Nie pisze tylko jest napisane. Dwa - telefon kupiłeś przez pośrednika, sprowadzającego urządzenia spoza UE, stąd taki długi czas oczekiwania. Napisz do sprzedającego jak wyglądają kwestie gwarancji, a jeżeli są z nią problemy, spróbuj zwrócić urządzenie.

Napiszę o gwarancję, jeśli nie uda mi się samemu naprawić telefonu.

P.S na innych forach piszą ze Bootloader padł. Możliwe, że po 1 dniu używania telefonu mogło to paść? (Dokładnie nie wiem o co chodzi, zielony jestem w tych sprawach.) Jeśli ten bootloader padł to czy dałbym rade sam naprawić, a jak nie to jaki koszt byłby naprawy w serwisie?

Napisz o gwarancję jak najszybciej, póki masz jeszcze możliwość zwrotu urządzenia. Podejrzewam, że o ile gwarancja na urządzenie faktycznie jest, to każda naprawa będzie wiązała się z wysyłką urządzenia poza obszar UE, czyli do miejsca skąd urządzenie pochodzi.

W kwestii samodzielnej naprawy, nie wiem co dokładnie stało się z telefonem, więc nie podejmę się próby wyrokowania, jak je naprawić.

 

Aha, dobrze. To już wole oddać do serwisu w moim mieście. Jutro jeszcze napiszę do htc polska w tej sprawie, aby upewnić się w czym tkwi problem.

Kupić nowy telefon i płacić za serwis, ja tutaj logiki nie widzę - ale ile osób tyle pomysłów.