Telefon nie włącza się po aktualizacji


(Jakub Kowalski9) #1

Witam.

Posiadam nowy telefon htc windows phone 8x. Wczoraj (w sobotę 23 stycznia) wyskoczyła informacja na temat aktualizacji, która potrwa od 15 do 30 minut. (Wcześniej jeszcze w ten sam dzień wszedłem w sprawdzanie aktualizacji i była dostępna i pisało że będzie trwać od 5 do 10 minut, więc kliknąłem ok no i się wszystko fajnie zaktualizowało). Lecz gdy zacząłem aktualizować drugi raz, gdy telefon miał się niby zrestartować, wyłączył się. I od tego czasu żadnych oznak życia, nic się nie świeci, gdy podłącze do komputera nie wczytuje telefonu, i jeszcze podłączyłem na całą noc do ładowania i nic... Prosiłbym o pomoc, i jakieś inne rozwiązania niż "Oddaj do serwisu itp".


#2

Proponuję zrobić Ci hard reset. Na Androidzie hard reset zazwyczaj pomaga, nie wiem jak jest na WP, ale możesz sprawdzić.


(Jakub Kowalski9) #3

Nie pomogło, żadnych reakcji, nic się nie pojawia.


#4

A czy są wibracje telefonu, po podłączeniu kabla usb, bądź ładowarki? Jeśli tak, to do uratowania telefon. Bootloader prawdopodobnie sypnął Ci się. Możesz wejść w bootloader? Na gwarancji masz HTC?


(Jakub Kowalski9) #5

Żadnych wibracji. Tylko jak podłącze do komputera telefon, to tylko w komputerze pojawia się na dole “Instalowanie…” i jak się zainstaluje poprawie, gdy wchodzę w mój komputer nie ma żadnego urządzenia pokazanego. 

Telefonik zamówiłem tutaj:

http://allegro.pl/nowy-htc-8x-windows-phone-serwis-w-polsce-i5681251317.html

Niby pisze, że gwarancja 24 miesiące, lecz żadnych papierów nie otrzymałem. Same pudełko z telefonem i zestawem (słuchawki, ładowarka).

P.S A dałoby radę, ściągnąć jakiś program, którym mógłbym po podłączeniu telefonu do komputera otworzyć pliki telefonu i nie wiem, jakoś je zedytować, czy podmienić, aby działało jak dawniej?

Dodam, że telefon przyszedł mi pod około 35 dniach oczekiwania w piątek (22 stycznia)


(rgabrysiak) #6

Nie pisze tylko jest napisane. Dwa - telefon kupiłeś przez pośrednika, sprowadzającego urządzenia spoza UE, stąd taki długi czas oczekiwania. Napisz do sprzedającego jak wyglądają kwestie gwarancji, a jeżeli są z nią problemy, spróbuj zwrócić urządzenie.


(Jakub Kowalski9) #7

Napiszę o gwarancję, jeśli nie uda mi się samemu naprawić telefonu.

P.S na innych forach piszą ze Bootloader padł. Możliwe, że po 1 dniu używania telefonu mogło to paść? (Dokładnie nie wiem o co chodzi, zielony jestem w tych sprawach.) Jeśli ten bootloader padł to czy dałbym rade sam naprawić, a jak nie to jaki koszt byłby naprawy w serwisie?


(rgabrysiak) #8

Napisz o gwarancję jak najszybciej, póki masz jeszcze możliwość zwrotu urządzenia. Podejrzewam, że o ile gwarancja na urządzenie faktycznie jest, to każda naprawa będzie wiązała się z wysyłką urządzenia poza obszar UE, czyli do miejsca skąd urządzenie pochodzi.

W kwestii samodzielnej naprawy, nie wiem co dokładnie stało się z telefonem, więc nie podejmę się próby wyrokowania, jak je naprawić.

 


(Jakub Kowalski9) #9

Aha, dobrze. To już wole oddać do serwisu w moim mieście. Jutro jeszcze napiszę do htc polska w tej sprawie, aby upewnić się w czym tkwi problem.


(rgabrysiak) #10

Kupić nowy telefon i płacić za serwis, ja tutaj logiki nie widzę - ale ile osób tyle pomysłów.