Telefon nie włącza się po przegrzaniu?

Witam,

bardzo Was proszę o konsultację w sprawie mojego problemu z telefonem. Chcę poznać Waszą opinię zanim zdecyduję się na gwarancję. Otóż wczoraj podczas rutynowego ładowania LG G2, telefon bardzo się nagrzał (nigdy się tak nie nagrzewał przy ładowaniu), pojawił się komunikat informujący o wysokiej temperaturze telefonu, ale nawet nie zdążyłam go przeczytać, bo sprzęt się wyłączył. Odłączyłam go więc od ładowarki i poczekałam aż ostygnie (bardzo długo nie chciał się ochłodzić). Po jakimś czasie podłączyłam go znowu do ładowarki, ale telefon się (chyba) nie ładuje -> pulsuje czerwona dioda i nie da się go włączyć (czarny ekran, nic się nie pojawia). Telefon mam od 7 miesięcy, nie był nigdy zalany, nie przeżył też żadnych ekstremalnych przygód. Co o tym sądzicie? Czy to wina baterii?

 

Dziękuję z góry za każdą odpowiedź.

Baterii albo ładowarki. Chyba niepotrzebnie go podpinałaś do ładowarki po ostygnięciu. Może daj mu chwilę, niech poleży i wtedy spróbuj go włączyć. Ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić czy bateria nie “spuchła”.

 

Nie włączyłam go za chwilkę po ostygnięciu, poleżał jeszcze jakieś 40/50 minut. Od wczoraj wieczorem sytuacja się nie zmieniła, podpinałam go do innej ładowarki oraz do komputera - to samo, nie włącza się, miga tylko czerwona dioda.

Czy dam radę sprawdzić czy “spuchła” bateria, jeśli mój telefon nie ma zdejmowanej obudowy? 

Lepiej dać na gwarancję, może być coś z baterią tylko nie wiem czy nadal jest zapis że na baterię jest 6 miesięcy gwarancji. 

Niestety masz rację, zapis dotyczący gwarancji mówi, że bateria jej nie podlega dłużej niż 6 miesięcy. :frowning: Dlatego chcę poznać przyczynę tej usterki, bo jeżeli będzie wymagać wymiany baterii to zrobię to w ciągu jednego dnia, natomiast bez sensu będzie do nich wysyłać telefon, czekać z dwa tygodnie tylko po to, żeby odesłali mi telefon z powrotem i powiedzieli, że to kwestia wymiany baterii.

Telefon spokojnie możesz oddać na gwarancję. Z racji tego, że bateria jest niewymienna to okres gwarancyjny zostaje wydłużony do gwarancji całego urządzenia, czyli 24 miesiące. Kontaktowałem się bezpośrednio z konsultantem LG i potwierdził te informacje. Zapis w gwarancji jest ogólny dla wszystkich telefonów (ale z wymienną baterią). 

Poniżej rozmowa z konsultantem, na którą można się powołać:

 

Konsultant LG Witamy, Marcin Jankowski. Jak możemy Ci pomóc?

Marcin Jankowski Witam, chciałem uzyskać informację na temat gwarancji na baterię. Z racji, że jest ona niewymienna to okres gwarancji na nią obowiązuje tj. 24 miesiące ?

Konsultant LG Jaki telefon?

Marcin Jankowski LG G2 (d802)

Konsultant LG Tak. Na baterię jest 24 miesiące od daty zakupu.

Marcin Jankowski Rozumiem, dziękuję za informacje.

janki111, dziękuję Ci za informacje. Tak też zrobię, zadzwonię na ich infolinię i wyślę im telefon.

Powodzenia i daj znać jak sprawa się zakończy :slight_smile: