Telefon okolo 500pln

Witam. Pierw napisze ze jestem całkowicie zielony w telefonach. Znam tylko jakie mogą miec funkcje a moja znajomość modeli 1%.

Prosze o pomoc w wybraniu telefonu za okolo 500pln(moze byc wiecej). Zależy Mi na Dosc dobrym aparacie , klawi qwerty (bardzo) , nie potrzebuje żadnego walkmana itp byle od czasu do czasu mozna było włączyć jakas piosenkę, symbianik. Jezeli byłoby to mozliwe to prosze o podanie ofert w irlandzkich sklepach(o ile ktos sie orientuje) Ponieważ mam możliwość zakupu.

Za wszelką pomoc bardzo dziekuje.

z qwerty to ciężko chyba że Nokia E61 ale bez to od siebie poleciłbym ci Nokię N73

ja ruwniesz polecam nokie n73 fajny sprzecik :wink: :wink:

e61

9500

htc m3000

e70

mgsm.pl tam porównasz…

Po co ci symbian jak na fonach sie nie znasz?

SE Xperia :-o

:hahaha:

podałem 4 najlepsze propozycje…

Weź E51

jakby babcia miała wąsy…

a HTC Touch Pro nie? lepszy jest… a to że omnia ma słabą 5mpx to chyba nikt nie wie :x no i to samsung…

ojjj według mnie nie ma co kupiwac telefon tylko, że względu na aparat bo to głupota jest… Płaci się 2 razy tyle, a aparat jest strasznie lipny nawet gdy będzie miał 14 mpix…

ja miałem k300i, bawiłem się k750i, w810i, k550i… są do bani… nie polecam nikomu… no ale zaraz fanboye się zlecą i będą krzyczeć że to ja jestem fanboyem nokii a SE to najlepsze fony na świecie… prawda jest taka że SE robi fony dla dzieci… nokia zrobiła np. 5500 który jest bardzo wytrzymały i serię E dla wymagających… a SE? robi jeden i ten sam fon w 20 odmianach i nie ma innych niż zabawki dla dzieci…

zgadzam się

Ja polecam N73 fajny duzy wyswietlacz, bardzo ładne zdjęcia :wink: no i symbian! !!

Jeśli to jest jeden z priorytetów to kup jakiegoś SE tylko z aparatem 3.2 z autofocusem. Tylko nie kupuj K850i, niby ma 5 megapiksela ale zdjęcia podobno gorsze od tych 3.2