Telefon samsung i karta gwarancyjna


(Krzkaczor) #1

Hej!

Ostatnio moj telefon Samsung Galaxy Spica przestali dzialac (karta sim i sd nie są wykrywane). Wiec zaczynam grzebać po pudelku które dostalem z telefonem (jestem drugim wlascicielem) no i znajduje kartę gwarancyjna z podbitą pieczątką sklepu i paragonem. Czytam co tam pisze w środku i dowiaduje się ze (o dziwo :wink:) karta gwarancyjna powinna być czytelnie wypełniona. Sęk w tym ze to co zostało wypelnione przez sprzedawcę jest źle wypelnione (jako model wpisane jest samo GALAXY i w ogóle jest to wpisane w rubryce numer seryjny :smiley: ten sklep jest calkiem blisko mnie, mam jechać tam i prosić o wypisanie nowej czy taka obleci?

Pozdrawiam


(scripter1) #2

Ja gdy musiałem swojego samsunga kupionego w orange dać na gwarancję to pojechałem najpierw do salonu i kazałem uzupełnić kartę gwarancyjną.

To czy ci przyjmą z tak niepoprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną to zależy już od samego serwisu, jeśli przyjmą to masz jeden kurs a jeśli nie to masz dodatkowo kurs do sklepu i ponowny kurs do serwisu.

W sumie to najważniejszy w tym jest nr seryjny telefonu oraz data zakupu (rozumiem że tel jest jeszcze na gwarancji i chcesz go dać do autoryzowanego serwisu) i chyba jeszcze musisz mieć dowód zakupu żeby ci go serwis przyjął na gwarancję.


(SilberPunkt) #3

Najprościej będzie zadzwonić do serwisu i zapytać a w razie wątpliwości przesłać mailem skan/zdjęcie obecnego stanu karty gwarancyjnej.

:roll:


(Qba Lukaszczyk) #4

SyntaxError , pamiętaj tylko, by przed oddaniem do serwisu wgrać oficjalny ROM, jeśli masz CM albo coś innego...


(Maciejboss) #5

jak masz dowód zakupu to przyjma,karta gwarancyjna nie jest podstawa do reklamacji tylko paragon czy FV