Telefon samsung i karta gwarancyjna

Hej!

Ostatnio moj telefon Samsung Galaxy Spica przestali dzialac (karta sim i sd nie są wykrywane). Wiec zaczynam grzebać po pudelku które dostalem z telefonem (jestem drugim wlascicielem) no i znajduje kartę gwarancyjna z podbitą pieczątką sklepu i paragonem. Czytam co tam pisze w środku i dowiaduje się ze (o dziwo ;)) karta gwarancyjna powinna być czytelnie wypełniona. Sęk w tym ze to co zostało wypelnione przez sprzedawcę jest źle wypelnione (jako model wpisane jest samo GALAXY i w ogóle jest to wpisane w rubryce numer seryjny :smiley: ten sklep jest calkiem blisko mnie, mam jechać tam i prosić o wypisanie nowej czy taka obleci?

Pozdrawiam

Ja gdy musiałem swojego samsunga kupionego w orange dać na gwarancję to pojechałem najpierw do salonu i kazałem uzupełnić kartę gwarancyjną.

To czy ci przyjmą z tak niepoprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną to zależy już od samego serwisu, jeśli przyjmą to masz jeden kurs a jeśli nie to masz dodatkowo kurs do sklepu i ponowny kurs do serwisu.

W sumie to najważniejszy w tym jest nr seryjny telefonu oraz data zakupu (rozumiem że tel jest jeszcze na gwarancji i chcesz go dać do autoryzowanego serwisu) i chyba jeszcze musisz mieć dowód zakupu żeby ci go serwis przyjął na gwarancję.

Najprościej będzie zadzwonić do serwisu i zapytać a w razie wątpliwości przesłać mailem skan/zdjęcie obecnego stanu karty gwarancyjnej.

:roll:

SyntaxError , pamiętaj tylko, by przed oddaniem do serwisu wgrać oficjalny ROM, jeśli masz CM albo coś innego…

jak masz dowód zakupu to przyjma,karta gwarancyjna nie jest podstawa do reklamacji tylko paragon czy FV