Telefon stacionarny TP. Szum w słuchawce

Witam

Mam problem z tel. stacjonarnym. Gdy rozmawiam z kimś to bardzo go cicho słychać a do tego szumi w słuchawce. Linia jest od TP. Do tego na ich łączach posiadam net z Netii. Czy będę musiał płacić za wezwanie serwisu z tp do sprawdzenia tego?

Filter do neta założony??

Problem masz z telefonem, a więc ważne jest skąd masz telefon (komu płacisz, albo będziesz płacił abonament za telefon).

Jeśli nie twoja wina, to nie płacisz nic.

Tyle, że upewnij się do kogo masz składać reklamację.

I przede wszystkim musisz sprawdzić czy aparat jest sprawny.

Najlepiej byłoby podłączyć inny aparat (pożyczyć np.) pod twoje gniazdko, albo ewentualnie weź swój aparat i sprawdź u kogoś.

Netia #-o .

A nie podłączasz czasem aparatu pod jakiś modem lub bramkę voip albo coś w tym rodzaju ?

.dryndasz do netii i zgłaszasz problem i to wszystko

  1. Sprawdź na innym aparacie podłączonym bezpośrednio do gniazdka, do linii nie są podłączone żadne inne urządzenia.

2a. Jeśli będzie tak samo, dzwonisz do Netii i zgłaszasz awarię.

2b. Jeśli będzie inaczej, oddajesz aparat/mikrofiltr/czy z czym jest problem do serwisu lub wymieniasz na nowe.

Pytanie tylko, czy mikrofiltry w ogóle założone, poza tym sam aparat może być uszkodzony, ja kiedyś miałem taką sytuację. Tak poza tym skoro problem jest z telefonem i należy do TP S.A. to w pierwszej kolejności tam powinieneś dzwonić, oni od razu sprawdzą twoje łącz i powiedzą czy ich wina czy Netii.

Pozdrawiam!

Typowe objawy działania telefonu bez filtra.

Nie doczytałem, że telefon masz w TPSA.

W takim razie jesteś w lepszej sytuacji. Po prostu zgłaszasz awarię do TP, oni przyjadą (a raczej wyślą montera z zewnętrznej firmy) i obadają sprawę.