Telefon wymiana płyty głownej - pytanie na temat gwarancji


(Pinio150) #1

Witam wszystkich userów, którzy zapoznali sie z moim problemem. No więc zacznę od początku: gdy telefon szedł do gwarancji to miał jeszcze 5 miesięcy gwarancji, a gdy wrócił z gwarancji okazało się że w telefonie została wymieniona cała płyta głowna, czy to oznacza, że mam znowu gwarancje 24 miesięczną? Czytałem to i owo, czy może ktoś mnie utwierdzić w moim przekonaniu, bądz wręcz przeciwnie?

Płyta głowna jest to serce telefonu także wydaje mi się, że gwarancja powinna być teraz 24 miesięczna. :slight_smile:

PS: Zaznaczam, że chodzi o telefon z stajnii NOKIA :stuck_out_tongue:


(dark__jedi) #2

Tak, masz rację. Na elementy wymienione gwarancja idzie od nowa, tylko trzeba o tym pamiętać.


(Matson3) #3

Moim zdaniem z tym może być różnie zależy od warunków gwarancji. Serwis płytę główną może potraktować tylko jako część, taką samą jak np głośnik. W takim wypadku gwarancja zostanie przedłużona o czas naprawy. Inaczej by było gdyby wymienili cały telefon na nowy, wtedy gwarancja wynosiłaby tyle co na początku czyli 24 miesiące.


(Pinio150) #4

bez przesady nokia chyba takiej bibuły nie zrobi, już sam szok, że wymiemili mi płyte głowna na nową to to jest dla mnie miłe zaskoczenie. Teraz musze iść do salonu i upomnieć sie o to co swoje :lol:


(dark__jedi) #5

W karcie gwarancyjnej dostajesz odpowiedni zapis, że od tego dnia i tego masz nową część w telefonie i tyle.