Telefon wymiana płyty głownej - pytanie na temat gwarancji

Witam wszystkich userów, którzy zapoznali sie z moim problemem. No więc zacznę od początku: gdy telefon szedł do gwarancji to miał jeszcze 5 miesięcy gwarancji, a gdy wrócił z gwarancji okazało się że w telefonie została wymieniona cała płyta głowna, czy to oznacza, że mam znowu gwarancje 24 miesięczną? Czytałem to i owo, czy może ktoś mnie utwierdzić w moim przekonaniu, bądz wręcz przeciwnie?

Płyta głowna jest to serce telefonu także wydaje mi się, że gwarancja powinna być teraz 24 miesięczna. :slight_smile:

PS: Zaznaczam, że chodzi o telefon z stajnii NOKIA :stuck_out_tongue:

Tak, masz rację. Na elementy wymienione gwarancja idzie od nowa, tylko trzeba o tym pamiętać.

Moim zdaniem z tym może być różnie zależy od warunków gwarancji. Serwis płytę główną może potraktować tylko jako część, taką samą jak np głośnik. W takim wypadku gwarancja zostanie przedłużona o czas naprawy. Inaczej by było gdyby wymienili cały telefon na nowy, wtedy gwarancja wynosiłaby tyle co na początku czyli 24 miesiące.

bez przesady nokia chyba takiej bibuły nie zrobi, już sam szok, że wymiemili mi płyte głowna na nową to to jest dla mnie miłe zaskoczenie. Teraz musze iść do salonu i upomnieć sie o to co swoje :lol:

W karcie gwarancyjnej dostajesz odpowiedni zapis, że od tego dnia i tego masz nową część w telefonie i tyle.