Telefon z wejściem Jack

Witam

Nie znam się za bardzo na telefonach dlatego proszę was o pomoc.

Szukam telefonu w przystępnej cenie.

Telefon ma być funkcjonalny i jakoś bardzo mi zależy aby posiadał wejście na wtyczkę Jack tak abym mógł sobie podłączyć głośniki itp.

Co sądzicie o telefonach NOKIA 2700 Classic i Samsung M3510 … są może jakieś tańsze telefony w tej kategorii?

Pozdrawiam :slight_smile:

Jedyny telefon jakiego mam i ma jacka to N95.

Nokia ma lepszą baterię, ale obsługuje karty pamięci do maksymalnie 2 GB – Samsung do 4 GB. Osobiście wolę oprogramowanie Nokii. Z drugiej strony, Samsung ma jakieś tam dodatkowe funkcje dla odtwarzacza muzyki, ale jest też nieco droższy. „Classic” w nazwie Nokii też ujawnia jej przeznaczenie (por. „XpressMusic”).

Czyli: jeśli ma być funkcjonalny – Nokia, jeśli bardziej do muzyki, zastanowiłbym się nad Samsungiem.

Szkoda ze w wyszukiwarkach telefonów nie ma opcji aby zaznaczyć ze ma wyszukiwać z wejściem na jack.

Kiedyś widziałem taka przejściówkę z telefonu bodajże LG aby wychodził jack. Wiecie może czy jest taka możliwość w telefonach Nokia albo Sony Ericsson?

do ericssonów zdajsię są np: http://www.allegro.pl/item788198276_ad3 … _5_mm.html do lg też są http://www.allegro.pl/item796078754_ada … _5_mm.html do nokii tez są tyle że trzeba się rozejrzeć do jakich modeli bo nie wszystkie jak wiadomo mają takie same wyjścia ;]

A ogólnie ja mogę powiedzieć że na pewno ma takie wyjście iphone ;]

Nie będzie problemów z dokupieniem przejściówki , prawie do każdego telefonu można w komisach z telami lub allegro dokupić przejściówke na jacka. Prawdopodobnie od 2011 roku wszystkie telefony dla europy mają mieć znormalizowane “gniazdko” jak narazie w planach jest to micro usb typ nokia choć jest też propozycja bardziej spopularyzowanego mini usb , wtedy jużnie będzie problemów ani z ładowarkami ani ze słuchawkami.

Witam

Zdecydowałem się na Nokie 2700 Classic :smiley: