TelePlay nie można aktywować ani dezaktywować

Witam. Zna ktoś może jakiś sposób na aktywację usługi teleplay w play? Niby jest aktywny ale nie przychodzą połączenia przychodzące:( jednak jak się chce dezaktywować to jest problem z wyłączeniem usługi i tak w koło :frowning:

Bez zbędnych kombinacji wskazany telefon do:

Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego:

tel: (+ 48) 790 500 500 lub *500

Zgodnie z cennikami ofert na kartę (Play Fresh, Nowy Play na Kartę, Play Karta) połączenie z Obsługą Klienta wynosi 1,50 zł

Dla pozostałych ofert koszt za połączenie z Obsługą Klienta wynosi 1 zł

Zgłosiłem ale jakoś nie uśmiecha mi się czekać i czekać i czekać:(

Usługi chyba powinny działać jak się chce z nich skorzystać a nie wtedy jak naprawią…

Pretensje do garbatego,ze ma dzieci proste? :-D:-D:-D