Telewizja n - brak kanałów


(Ctr) #1

witam.

Zamówiłem sobie niedawno telewizje n, a konkretnie tą promocję, że niby wszystkie pakiety za 59zł. Dziś przyszła. NIby wszystko ok, ale o podłączaniu okazało się, że po prostu jest może z połowa kanałów, które powinny być. nie ma np. polsatów, tvp1 hd, axn, bbc knowledge i wielu innych. Czym to może być spowodowane?


(Filip Hh) #2

Spróbuj zaktualizować ręcznie oprogramowanie dekodera.

A i jeszcze co pisze na planszy na tych kanałach(co ich nie ma) i jaką masz siłę sygnału z anteny.


(Starchris) #3

Ja mam Telewizję N i siła sygnału jak i jakość sygnału musi być przynajmniej na poziomie 70 - 75%. W ustawieniach możesz sprawdzić aktualną jakość i siłę sygnału.

Po za tym przede wszystkim zadzwoń najpierw z tym problemem do biura obsługi klienta. Ja miałem dwa problemy na początku i ku mojemu zdziwieniu konsultanci od razu poinstruowali mnie jak naprawić problemy.


(Ctr) #4

Jakość sygnału trzyma się tych 70%. Te kanały co powinny być, to nie że nie odbierają. Ich po prostu nie ma na liście. Nigdzie w opcjach dekodera (nbox) nie widzę też opcji aktualizacji kanałów. No nic, najwyżej jutro się przedzwoni na infolinię czy coś.


(Ramirez1) #5

zadzwoń to raz a jak wejdziesz w ustawienia to znajdziesz tam opcje aktualizacji oprogramowania tego tez możesz spróbować. a dwa to polecam zaopatrzyć się w dobry konwerter bo na takim zwykłym i tym co dają w zestawie to idealnie można odbierać kanały FTA a kanały w HD są trochę bardziej wymagające , dla porównania na zwykłym wyłapałem max 70 - 75 % sygnału i jakości po wymianie na inny nowszy mam w okolicach 88-96 % dla jednego i drugiego


(Ctr) #6

Najgorsze jest to, że z kanału 55 przeskakuje od razu na 133. Po prostu kanały pomiędzy są jakby pominięte :?


(Ramirez1) #7

wejdź w Setup dekodera wybierz Ustawienia podaj pin domyślnie 1234 i zobacz co pisze w ostatniej zakładce jeżeli pisze Przełącz na ofertę ABON. 'N' to wybierz ta opcje i przestaw strzałką na pilocie z Nie na Tak i OK. Poczekaj aż dekoder uruchomi się ponownie i pobierze listę programów.A jeżeli wchodzisz w Setup i na ostatniej zakładce pisze Przełącz na Ofertę na Kartę to nie przestawiaj , tylko dzwoń do Biura Obsługi Klienta widocznie oni coś namieszali z aktywacją twojej karty


(Starchris) #8

Ja z konwerterem w zestawie nie miałem tak źle. Jakość i siłę sygnału miałem na poziomie 90 do 95%. I dalej tak mam. Miałem od razu wszystkie kanały, również z HD w znakomitej jakości. Myślę, że miejsce zainstalowania anteny jak i miejsce zamieszkania może mieć duży wpływ na to jak odbieramy sygnał z tego samego konwertera.


(Ctr) #9

No niestety nie ma takiej opcji w menu.


(Starchris) #10

No a dzwoniłeś w końcu na infolinię techniczną. Jeżeli tak, to co Ci powiedzieli.


(Karolekc5) #11

a konwerter dostałeś od nich czy stary miałeś??,

Stary może nie odbierać górnej części częstotliwości i wtedy nie których kanałów nie ma, lub tez się najzwyczajniej popsuł. Bywa ze nowy z sklepu tez jest wadliwy.

Przetestuj inny inny konwerter


(Ctr) #12

Wina leżała po stronie nki. dzwoniłem do nich i włączyli już wszystkie kanały.


(Ramirez1) #13

a jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania związane z n to polecam ich forum http://nhdtv.pl/forum/


(Dawgrzesko) #14

przy aktywowaniu abonamentu trzeba trochę odczekać, aż dekoder zaktualizuje sobie wszystko, co masz rzeczywiście zamówione. Mam enkę już od trzech lat i nigdy nie musiałem się z nimi kontaktować- nie miałem żadnych problemów- tylko co miesiąc opłacić abonament :wink: