Telewizor do 4500 zł

Jaki telewizor polecacie w przedziale cenowym do 4500zł max 4700zł. Osobiście nie znam się na parametrach, które są ważne. Moim póki co jedynym wymaganiem jest 65cali aczkolwiek Wysłucham każdej propozycji. Jeżeli można to prosiłbym o jakieś plus i minusy wymienianych przez Was telewizorów. Główne zastosowanie seriale, filmy, sporadycznie gry.

Pewnie coś z dobrym obrazem bym poszukał, Samsunga Qled powinien być spoko:

Proponuję telewizor z matryca LED - to Panasonic TX-65GX810E… Obraz jak brzytwa, głos także. Do oglądania filmów, sportu itp. -IDEALNY !!!

Ten model ma srebrną ramkę i metalowego pilota, dodatkowo jasność HDR 800 (tamten 500) i wyższy PQI 3100(tamten 3000).

Takiego z linka mam i jest super.

1 polubienie

Jak na QLED całkiem dobra opcja. Z tańszych VA jeszcze taki Samsung.


TV Philips 65" cali z trójstronnym ambilightem.

75" cali

Lol 10 cali różnicy i cena x2

Polecam lekturę tego artykułu.

No to fakt. Bardzo dobre są TV Philips OLED, ale raczej tylko używki wchodzą w grę, bo nowe 65" są jeszcze droższe od zwykłych 75" cali. Używanego Philipsa 754 można znaleźć do 4,5k. Używkę nowszego 804, czy 854 dostać jest trudniej.


Propsuje.

Siema,