Teraz do gier nie dają instrukcji gry?/ czemu w opakowaniu nie ma klucza?

Mam takie pytanie czy teraz jak kupujesz grę z płytą to do większości/żadnych nie dają już instrukcji gry? Bo kupiłam Assasin’s creed i w środku nie ma

Instrukcja jest przeważnie dostępna online, często w launczerze gry jest link do instrukcji.

a co to jest launcher bo nie znam się? online jak ją znaleźć? na stronie gry szukasz czy co wpisujesz w google?

Miejsce z którego uruchamiasz grę, zobacz czy coś nie jest opisane jako “instrukcja”, kolejna sprawa, w pudełku powinna być podana informacja, gdzie jest dostępna instrukcja dla gry.

hm jak tak patrzę na pudełku pisze “gra i instrukcja w języku polskim” ale nie pisze gdzie instrukcja, czyli jak zainstaluję grę to gdzieś w opcjach gry ta instrukcja będzie tak? bo “Miejsce z którego uruchamiasz grę” trochę nie rozumiem gdyż tym miejscem jest napęd cd rom

Mylisz się, gra będzie w kliencie UbiSoft, który będziesz musiała zainstalować, i z tego programu będziesz uruchamiać grę, po instalacji obecność płyty w napędzie jest niewymagana, w kliencie UbiSoft będzie dostęp do gry jak i instrukcji.

aha dzięki więc w każdym kliencie czy to ubisoft czy tam steam czy origin powinny być instrukcje?

Jeżeli tak producent opisał to tak ma być :slight_smile:

a pytanie bo w tej grze co kupiłam to może powinien być klucz bo teraz na tych ubisfotach i innych podobno się na klucze jest instaluje ale nie ma, może tak być?

Powinna być dołączona kartka z kluczem, sprawdź dobrze, czasem jest to naklejka w samym pudełku, możliwe że w Twoim przypadku gra się aktywuje automatycznie na kliencie Ubi (wątpię w to, myślę, że przeoczyłaś).

nie ma dobrze patrzyłam, może tak być? W sumie jak kupiłam grę to nie zauważyłam że jest odpakowana z tej folii ochronnej, może ktoś wyjął klucz???