Thawbrkr7 ,svchost / Prośba o sprawdzenie logów


(Homeworld) #1

Witam, od pewnego czasu mam pewne problemy z komputerem, na niektóre nie znalazłem odpowiedzi przeszukując internet dlatego zakładam nowy wątek.

1) thawbrkr7

Nie wiem co to jest, pewnego razu avast uznał mi to za wirusa i obawiam się,że to usunełem, Takie okienko pojawia mi się przy każdym włączeniu komputera:

thawbrk.png

Nie wiem co to jest , dll wskazuję na rozszerzenie systemowe , nie wiem jaką pełni funkcję i nigdzie nie znalazłem takiego pliku z cyferką (7).

2) svchost

Wiem ,że to popularny problem ,ale mimo wszystko nie udało mi się jeszcze z nim uporać. Problemy z nim zaczeły mi się pojawiać po ściągnięciu pewnych plików z masą wirusów , które usunełem ,a przynajmniej tak mi się zdaję. Problem polega na tym ,że pliki svchost.exe poznajdowałem w różnych dziwnych miejscach jak choćby na dysku d (po prostu). Usuwałem ,ale ciągle się pojawiał z powrotem. Wpadłem na pomysł ,że jak stworze folder o takiej samej nazwie (svchost.exe) i się nie będzie pojawiał. Jakkolwiek by to dziwnie nie brzmiało ... plik się już nie pojawił. Zżerał mi 100% ram'u (mam 4 gb) przy 1gb normalnego zużycia na win7.

normalne zużycie procesora i pamięci fizycznej:

wydajno.png

przegięte zużycie :open_mouth:

wydajnoprzegicie.png

svchostx.png

Tutaj wklejam listę procesów , może ktoś coś dziwnego tutaj wyhaczy:

procesy1.png

procesy2.png

procesy3.png

Ogólnie po tej akcji zaobserwowałem spadek wydajności komputera. Niektóre gry tną się troche bardziej niż wcześniej ,komputer się o wiele dłużej załącza ,a na samym początku przed wykasowaniem wirusów gry same się wyłączały bez powodu

Jakby ktoś mógłby mi poradzić jakiegoś lepszego antivira niż avast , podać programy do sprawdzania logów i(lub) je sprawdzić ,albo odesłąć do innej strony byłbym wdzięczny


(Ertam494) #2

Logi zrób w OTL.

Przeskanuj system tym http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte ... 13117.html Zaktualizuj przed użyciem :smiley:

Póki co to Avast jest najlepszy z darmowych antywirusów... :stuck_out_tongue:


(Homeworld) #3

Logi , jakby ktoś mógłby sprawdzić byłbym wdzięczny :wink: [-o<

http://wklej.to/jnw7u

http://wklej.to/3yQHB extras


(Acorus) #4

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt..Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Homeworld) #5

zaraone.png

aż tylu się nie spodziewałem :wink:

rozumiem ,że doszczętnie usunąć ?

-- Dodane 16.03.2011 (Śr) 12:20 --

Co do OTL , nie jestem pewien czy wszystko poszło dobrze. Co prawda komputer się zresetował ,ale po błędzie krytycznym systemu..

Żaden raport nie pojawił się też po restarcie.

Zaraz wkleję nowe logi


(Acorus) #6

Usunąć i wykonać skrypt.


(Homeworld) #7

-- Dodane 16.03.2011 (Śr) 12:35 --

Ok , już rozumiem , teraz wszystko się udało: http://wklej.to/TRdJH

zaraz dam nowy skan


(Acorus) #8

Nic się nie wykonało.Wklejaj dokładnie od :OTL


(Homeworld) #9

Nie patrz na to pierwsze , już to zresztą wykasowałem , to co jest wyżej to jest log który siępojawił zaraz po włączeniu komputera ,zaraz dam uaktualniony ze skanu

-- Dodane 16.03.2011 (Śr) 12:45 --

Ok, ostatni skan : http://wklej.to/optIT


(Acorus) #10

W porządku.W OTL użyj opcji Sprzątanie.Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach:http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

http://www.vista.pl/artykuly/11250_przy ... vista.html

Przeskanuj progr.Dr.WEB CureIt.


(Homeworld) #11

Ok dzięki. :wink:

Mam tylko problem z przywracaniem systemu. Jedyne opcje jakie mogę wybrać to jest aktualizacja z wczoraj ,albo 2 daty z patchowania H5. Chyba mija się to z celem w takim wypadku ?

przechwytywaniei.png


(Acorus) #12

Nie miałeś przywracać systemu tylko wyłączyć.Po ponownym włączeniu utworzy się nowy punkt przywracania.


(Homeworld) #13

Zrobione , rozumiem ,że to tylko profilaktycznie miało być.

Skanowałem też dr.web'em , nic nie wykrył przy pełnym skanowaniu (ponad 5 h to zajęło -.-)

Także wielkie dzięki za pomoc , mam nadzieję,że już nie będzie u mnei problemów :wink: =D>