The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay-płynność

Mam problem z płynnąścią tej gry. Włączam ją, menu strasznie wolo mi chodzi, ładowanie zajmuje tyle, że mogę w spokoju iść do kuchni i zrobić sobie porządną kolację, już nawet nie powiem ile czasu zajmuje wykonanie ruchu podczas grania, no i oczywiście wszystkie filmiki (o dziwo oprócz tego pierwszego na samym początku gry) tną się niemiłosiernie. Być może jest to wina mojego laptopa, ale minimalne wymagania tej gry to:

Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD

A mój laptop ma:

Microsoft Windows XP Home Edition z Service Packiem 2

procesor AMD Turion 1.8 Ghz

ATI RADEON XPRESS 200M Series

1 GB RAM

( nie znam się za bardzo na kartach graf. )

Gra strsznie mi się tnie, nie działa płynnie, co można zrobić, aby wyeliminować ten problem?

na tej grafice nie odpalisz żadnej nowej gry a tym bardziej riddicka.

Riddick to nie jest taka znowu nowa gra bez przesady

philips na tym lapku spokojnie chodził mi Gothic 3 na średnich.

W takim razie jaką kartę graficzną mi polecacie? (jak już mówiłam - nie znam się na kartach graf.)

coś z serii x1600

Czyli coś musi być nie tak…spróbuj wyczyścić kompa i rejestr…

Skoro G3 idzie to na pewno nie wina grafy…

PS -----> Fajny masz nawet laptopek…

Dobrze, zrobię tak tylko jakim programem najlepiej? Nigdy tego jeszcze nie robiłam.

Ufff co za ulga :mrgreen:

Całkiem nowy. Niewiele ponad pół roku więc młody :mrgreen:

Poczytaj To…

I To…

Oraz To…