Wie ktoś jak zbudować piwnice bo słyszałem, że jest taka możliwość ale nie wiem jak tego dokonać
Hmm… pewnie tak jak w życiu , trzeba najpierw dół wykopać zasztalugować, wylać fundamenty (postawić ściany) i dorobić kolejne piętro :lol: . To wszystko…
Ale nie tak jak w Simsach 2
Post edytowany przez DeViL
A tak wogole czemu nie mozna budowac?Sam nie wiem
Ja wiem :lol:
Nie macie legalnych wersji gry. Proste.
Post edytowany przez DeViL
:twisted: :twisted: :twisted:
Powiedz wszystkim :puppydogeyes:
:badgrin:
żeby budować trzeba mieć patcha który to umożliwia
Post edytowany przez DeViL
Post edytowany przez DeViL
Lorun a co to jest za patch??Gdzie go moge wyszukac??
Więc tak: Wynalazłem sposób, który umożliwi proste budowanie piwnic. Zajmie Ci to kilka minut więc wygodnie się rozsiądź
-
Budujemy werandę
-
Kasujemy jakąś część werandy w środku(z użyciem CTRL). Kasowana część to będzie wielkość naszej piwnicy. Patrz screen
- Budujemy 3 x małe schody jedne pod drugimi. Schody wyznaczą odpowiednią głębokość piwnicy aby np. postawić scianę czy mebel. Patrz screen
-
Kasujemy schody używając CTRL i nie wyrównujemy terenu!
-
Wyrównujemy teren do najniżej położonego kawałka. Patrz screen
- Ma to potem wyglądać tak jak na screenie
- Potem budujemy schody, schody takie jak budowaliśmy w poprzednich punktach. Patrz screen
- Jeżeli mamy już schody możemy zająć się wykończeniem, budujemy podłogę w tym miejscu na werandzie gdzie się da i w piwnicy. PAMIĘTAJ! Na fundamentach piwnicy nie można powiesić np. TV czy obrazka!
Jeśli czegoś nie rozumiesz to pisz na moje gg: 9638966. Z chęcią odpowiem na twoje pytania. Mini-poradnik jest mojego autorstwa.
Dzięki za wysiłek ale odkopałeś temat z 2004 roku
Tak wiele osób tego szuka więc pomyślałem, że wpisze. Date zobaczyłem dopiero teraz Ale jak ktoś będzie potrzebował to będzie miał
W dniu 10.05.2008 , o godzinie 16:48 został dopisany post przez error0111
Zamiast fundamentów wewnętrznych piwnicy możemy wstawić ściane. Jest to lepsze rozwiązanie gdyż można powiesić potem jakiś obrazek :]
4 lata… =D>