The Sims 3 - błąd instalacji gry z Origin - Windows 8

Siema , ściagłem dzisiaj The Sims 3 z Origin i gdy je instaluje pokazuje mi taki błąd

>SetupNew\setup.cpp (140)

PAPP:

PVENDOR:

PGUID:

$

@ Windows Vista Service Pack 0 (9200)

IE Version 9.10.9200.16484

Mam windows 8 prosze o pomoc.

Pozdrawiam :slight_smile:

Hej,

Jak dla mnie, błąd jest tutaj - posiadasz Vistę bez Service Pack’a. Koniecznie zainstaluj jego najnowszą wersję - SP2 - i dopiero po tym procesie rozpocznij ponownie instalację gry.

Pozdrawiam,

Dimatheus

@Dimatheus ale ja nie mam windows vista , chyba że to nie od tego zalezy móglbys mi wytłumaczyc ?

Posiadam Windows 8 i czy ten pack nie zaszkodził by temu systemowi czy mam teraz ?

Jestem zielony w tych sprawach.

Ściągnij jeszcze raz uszkodzony instalator.

@mrFreeze , a dokaldniej :D?

i nie wiem dlaczego do tematu został dopisany “Windows Vista” skoro napisalem w poscie ze mam Windows 8

Hej,

Oczywiście jeśli posiadasz Windows 8, to nie instaluj dodatku, który wskazałem. Zresztą i tak nie byłoby możliwe jego zainstalowanie, bo system krzyczałby, że to zła wersja.

:arrow: Jaka to dokładnie wersja systemu? Nie jest to przypadkiem jakaś wersja modowana czy w inny sposób zmieniana?

Chodzi o ponowne ściągnięcie instalatora gry poprzez Origin.

:arrow: Spróbuj też uruchomić instalację gry nie dwuklikiem, a klikając prawym klawiszem na plik instalacyjny i z menu kontekstowego wybierając polecenie Uruchom jako administrator. Potwierdź w komunikacie przyciskiem Tak - pojawi się ten sam błąd?

To ja, gdy próbowałem doprecyzować tytuł dodałem tę informację. Mógłbym przysiąc, że wcześniej tej wzmianki o Windows 8 nie było…

Pozdrawiam,

Dimatheus

Nie próbowałem uruchomić jako administrator bo nie mam żadnej ikonki. Oto screen :

ksmmi87ihi7d43qj4.png

Czyli mam od nowa pobrać , gre i to pomoże ?

A informacja o Windowsie 8 była odpoczatku tego tematu nic nie edytowałem , może nie zauwazyłes :slight_smile:

Hej,