Thunderbird 60.2.1 - ciągły komunikat o integracji z systemem


(Saphrii) #1

Witajcie.

Jakoś dopiero dwa dni temu zorientowałem się, że wcześniej przeprowadzona instalacja TB w wersji 60 musiała nie przejść prawidłowo - na komputerze widniały bowiem stary TB bodajże 52 w wersji x86 oraz nowe wydanie 60 w wersji x64. Po odinstalowaniu wersji 52 x86 zaczęły dziać się dziwy związane z wiecznie pojawiającym się komunikatem na starcie programu o integracji z systemem operacyjnym i wyborze domyślnego klienta.

Ów okienko pojawia się za każdym razem gdy włączam TB, nawet raz za razem.
Odinstalowałem TB poprzez RevoUninstaller (starą 52 x86 też tak usuwałem), wgrałem najnowszą wersję 60.2.1 x64 - ciągle to samo.

Ja chcę żeby TB był moim domyślnym klientem poczty i chcę by sobie to sprawdzał, tylko dlaczego nie przyjmuje do wiadomości, że już jest i nie zapamiętuje wyboru?! Nie mam w komputerze żadnych innych klientów.

Nadmienię. że identyczną sytuację mam na 3 komputerach.

Jakieś rady?


(pocolog) #2

Miałem to samo na czystej instalacji Windowsa 7. Więc po prostu odznaczyłem opcję sprawdzania przy starcie czy jest domyślnym klientem.
Jeśli zainstalujesz innego klienta, to będziesz pamiętał, że masz ręcznie ustawić domyślny Thunderbird.
Wygląda to na jakiś bug w Thunderbirdzie.


(krystian3w) #3

Dobrze, że wciąż nie uruchomili automatycznej aktualizacji do tej wersji lub sobie przypadkiem zablokowałem.


(Dracu) #4

U mnie pomogło włączenie dostępu do programu.
Programy domyślne -> Określ dostęp do programów i ich ustawienia domyślne -> W sekcji Wybierz domyślny program poczty e-mail -> Mozilla Thunderbird -> Włącz dostęp do tego programu.


(Saphrii) #5

Dziękuję @Dracu, to było to, pomogło! :slight_smile: