Thunderbird - filtr spamu


(Piksel14) #1

Co zrobić aby thunderbird rozpoznawał spam i wrzucał go do folderu niechcianych?


(Cedar) #2

U mnie rozpoznaje :wink: Jeśli wszystko ładnie masz skonfigurowane (Narzędzia - konfiguracja kont - niechciana poczta) to musisz go nauczyć rozpoznawać spam - zaznaczasz daną wiadomość i klikasz na przycisk “Niechciana” - po kilku/kilkunastu/kilkudziesięcu wskazaniach niechcianych wiadomości bardzo ładnie wie co ma uznawać jako spam.


(deFco247) #3

Gdy przy niechcianych wiadomościach już jest odpowiednia ikona to wybierasz tylko Narzędzia -> Usuń niechciane wiadomości z folderu i spam leci do kosza. :slight_smile:

Tylko trzeba uważać przy czymś takim, by nie usunąć jakiejś ważnej korespondencji. :wink:


(Chillout) #4

http://www.mozillapl.org/wiki/Filtr_niechcianej_poczty


(Piksel14) #5

w ustawieniach niechcianej poczty ustawić SpamAssassin czy SpamPal? Do SpamPal’a trzeba mieć chyba program a z tego co przeczytałem o SpamAssassin’a na Wikipedii wynika że jest całkiem niezły. To ostatnie co muszę wiedzieć bo wszystko już skonfigurowałem. ;]


(Chillout) #6

Bez różnicy. Zawsze możesz ręcznie oznaczać jako spam i już za drugim razem będzie tak rozpoznany.


(Piksel14) #7

Mam już jakieś 30 wiadomości oznaczonych jako spam i dalej nie wykrywa. Mam Kaspersky’ego i jego ikonka w prawym dolnym rogu była szara (tzn. że nie działa wtyczka KIS) więc zrobiłem to i zarejestrowałem biblioteki KIS w systemie no i później wszystko działało pięknie. Możliwe że to jest powodem problemu?


(Chillout) #8

Jak widać tak. Wyłącz kaspersky’ego na test i przekonasz się.


(Piksel14) #9

Jak ustawiłem wszystko tak jak było to teraz nawet przycisk “Niechciane” nie działa…

Dodane 01.06.2009 (Pn) 15:34

Przycisk już działa ale TB nadal spamu nie filtruje…