Mam problem z skonfigurowaniem thunderbird z pocztą na o2.pl Posiada ktoś ten program i poczte o2.pl na nim aby sprawdzić konfiguracje? Dodam, że szukałem już na google.
Właśnie z tego korzystałem i nic :-x
W takim razie, czy wyskakuje Ci jakiś błąd, komunikat - jaki ; bo domyślam się, że tak.
Jak wchodze w program i daje odbierz to pojawia mi się komunikat:
Sprawdź ustawienia antywirusa odnośnie poczty.
Na próbę także możesz go wyłączyć.
Druga sprawa, to zmiana timeoutu w Thunderbirdzie.
Narzędzia - about:config (jeśli tam nie ma tej opcji, poszukaj jej w programie gdzieś indziej) i ustaw większy timeout, np. na 200. Dla starszych wersji TB istnieje rozszerzenie.
Niemam programu antywrusowego. Coś czuje że mam źle ustawione ustawienia:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/279180ca142a2ec8.html
Nie używaj połączenia szyfrowanego. W jednym oknie daj nigdy , a w drugim bez szyfrowania. O2 nie udostępnia szyfrowania. Zastosuj się do tego, co mówiłem o about:config. Jeśli nie pomoże.
Zobacz też TUTAJ (może przeoczyłeś)
Zmieniłem i nic :? Zmieniłem też limit czasu prób połączeń :roll: Dlaczego to nadal nie działa?
Ja mam tak i działa:
POP3:
Konfiguracja serwera
Nazwa serwera - poczta.o2.pl
Port - 110
Użytkownik - nazwa_uzytkownika - bez @ i dalszego ciągu
Ustawienia zabezpieczeń - Zaznaczone “Nigdy”, Odznaczone “Używaj bezpiecznego uwierzytelniania”
SMTP:
Nazwa serwera - poczta.o2.pl
Port - 25
Użytkownik - nazwa_uzytkownika - bez @ i dalszego ciągu
Używaj połączenia szyfrowanego - TLS, jeśli dostępne