Witam,
Mam problem z klientem poczty Thunderbird w wersji 91.6.0 (64-bity). Problem jaki mam, pojawił się wraz z wydaniem wersji 91.5.1 . Praca jaką się zajmuję bardzo często opiera się o pliki przesyłane w wiadomościach mailowych i w przypadku wersji 96.5.0 gdy otrzymałem załączniki w wiadomości to po rozwinięciu dolnego okna z załącznikami, dwuklik na załącznik typu *.rar, lub *.dwg powodował wyskoczenie okna otwarcia załączonego pliku, jak w poniżej przedstawionym screenie podczas otwierania pliku *.pdf:
po aktualizacji klienta poczty, nie mogę już otwierać plików *.rar i *dwg bezpośrednio z klienta poczty co przeszkadza mi bardzo w codziennej pracy.
Po wejściu w „Narzędzia>Preferencje>” w sekcji „Pliki i załączniki”, znikła mi możliwość otwierania plików *.dwg a dla plików *.rar mimo takiego ustawienia
dwuklik LPM lub PPM i „otwórz” nie powoduje inicjacji otwarcia pliku.
Muszę zapisać pliki np. na pulpicie i dopiero mogę je otwierać.
Prosiłbym o pomoc i wskazówki co mogę zrobić b otwieranie plików z załącznika działało jak dawniej.
Z góry dziękuję za pomoc.
PS. zmiana klienta poczty nie wchodzi w grę, ponieważ interfejs jaki oferuje Thunderbird jest dla mnie bardzo poręczny i przyzwyczaiłem się do niego w ciągu 8 lat.