Witam, na laptopie z Windows 7 64 bitowym miałem ja sobie thunderbirda 8)
Zaśmiecał mi dysk C (ponad 10gb miał ten jego folderek tam) więc zmieniłem w opcjach konfiguracji konta lokalizacje na folder na dysku D potem usunąłem ten z C mając nadzieję, że będzie ok, że zacznie maile zapisywać na D a o starych zapomni i tyle :roll:
Thunderbird nie podniósł się już po tym ciosie
Odinstalowałem go i zainstalowałem nowego, uruchamiałem ponownie komputer, nie pomogło. Mimo ledwo co zainstalowanego nowego “ptaka piorunów” naal ukazuje się ten sam błąd:
Program Thunderbird został już uruchomiony, ale nie odpowiada. Aby otworzyć nowe okno, należy najpierw zakończyć istniejący proces programu Thunderbird lub uruchomić ponownie system.
W menadżerze zadań nie ma żadnego procesu z thunderbirda czy mozilli :-x
Po licznych próbach, a dwóch reinstalacjach problem nadal się pojawia, proszę o pomoc dobrzy ludzie! ![-o<
Chciałbym móc ponownie używać tego władcy piorunów, bo bardzo ułatwiał mi życie.
Pozdrawiam serdecznie!
P.S. Lata mnie tu nie było i widzę, że forum zmieniło się na lepsze :o =D
Zrób kopię dodatkową poczty. Odinstalij TB. Wyczyść wszystkie tymczasowe dane oraz konfiguracje TB. Zainstaluj go na nowo. Stwórz nowe konto i zmień lokalizację folderu na jakiś pusty na dysku C. Zamknij TB, wgraj kopię do foldery na dysku D i otwórz ponownie TB.
Na przyszłość gdy będziesz chciał ustawić inny folder profilu uruchom program przez wpisanie w Start -> Uruchom -> " Thunderbird -p" i tu ustaw ścieżkę do nowego profilu.
Dane między profilami najlepiej się przenosi za pomocą programu MozBackup.
“Od zawsze” mam dla profili Thunderbirda i Firefoxa oddzielną partycję 10 GB. Dzięki temu przy np. zmianie systemu wszelkie dane przeglądarki i maile mam zachowane oraz nie robią mi one bałaganu na partycji systemowej