Thunderbird - problemy z ponowną instalacją

Coś mi się schrzaniło w Thunderbirdzie i prostą metodą odinstalowania i ponownej instalacji chciałem załatwić problem. Niestety taką metodą po instalacji pojawiał się ten sam profil i te same kłopoty. Usunąłem profil zgodnie z tym: http://mozillapl.org/wiki/Profile#Thunderbird i po ponownej instalacji Thunderbirda i uruchomieniu kompa wyskakuje mi okienko : “Program Thunderbird został już uruchomiony, ale nie odpowiada. Aby otworzyć nowe okno, należy najpierw zakończyć istniejący proces programu Thunderbird lub uruchomić ponownie system.” Mogę sobie kliknąć tylko okey.

Chyba trzeba wyczyścić rejestr z Thunderbirda. Jak to zrobić? Start -> Uruchom -> regedit.exe

I co dalej?

Może <> Ci pomoże?

Witaj

przeczyść tym

http://www.dobreprogramy.pl/Eusing-Free … 12923.html

Niestety to nic nie daje…

przeczyściłem tym czym poleciliściem, usuwałem Total Uinstallerem, Uinstallerem z Advanced System Pro, czyścicłem CClenerem itd i nadal te okno wyskakuje

Pół dnia nad tym siędzę i się wkurzam …grrrr…Będę musiał chyba zrezygnować z TB

A odinstaluj. Menu Start… Uruchom… " msconfig"… zakładka “Usługi”, zaznacz ukryj usługi firmy Microsoft… poszukaj czegoś związanego z Thunderbirt’em i odznacz.

sprawdż jeszcze spod tego programu

http://www.dobreprogramy.pl/jv16-PowerT … 13143.html

dobra już wszystko okey - usunąłem ręcznie pliki tymczasowe w App i działa …wielki dzięki

TO MY SIĘ TU PRODUKUJEMY A TY BEZCZELNIE ŁŻESZ!!!

Ty się uspokój :)…

Pliki konfiguracyjne były jeszcze C:\Users\Nazwa Użytkownika\AppData\Local

Jestem zaskoczony, że tego programy czyszące nie wyczyściły