Coś mi się schrzaniło w Thunderbirdzie i prostą metodą odinstalowania i ponownej instalacji chciałem załatwić problem. Niestety taką metodą po instalacji pojawiał się ten sam profil i te same kłopoty. Usunąłem profil zgodnie z tym: http://mozillapl.org/wiki/Profile#Thunderbird i po ponownej instalacji Thunderbirda i uruchomieniu kompa wyskakuje mi okienko : “Program Thunderbird został już uruchomiony, ale nie odpowiada. Aby otworzyć nowe okno, należy najpierw zakończyć istniejący proces programu Thunderbird lub uruchomić ponownie system.” Mogę sobie kliknąć tylko okey.
Chyba trzeba wyczyścić rejestr z Thunderbirda. Jak to zrobić? Start -> Uruchom -> regedit.exe
przeczyściłem tym czym poleciliściem, usuwałem Total Uinstallerem, Uinstallerem z Advanced System Pro, czyścicłem CClenerem itd i nadal te okno wyskakuje
Pół dnia nad tym siędzę i się wkurzam …grrrr…Będę musiał chyba zrezygnować z TB
A odinstaluj. Menu Start… Uruchom… " msconfig"… zakładka “Usługi”, zaznacz ukryj usługi firmy Microsoft… poszukaj czegoś związanego z Thunderbirt’em i odznacz.