Thunderbird wysypuje się podczas startu

Cześć,

Mam pewna zagadkę. Mianowicie Thunderbird wysypuje mi się podczas startu wyrzucając podczas uruchamiania na pulpit jedynie okno Narzędzia zgłaszania awarii. Próbowałem tworzyć nowy profil, przeinstalować go, uruchamiać w trybie awaryjnym, zainstalowałem nawet w innej lokalizacji - nic nie działa. Co prawda codziennie go nie otwieram, ale jakoś zbiegło się to dziwnym przypadkiem z aktualizacja Windowsa (W10) - tutaj mam jakieś podejrzenia, ale nie zauważyłem żadnej poważniejszej oprócz NET Frameworka czy usprawnień pakietu Office w zainstalowanych ostatnio aktualizacjach.

Ktoś wie może czy znajdę gdzieś jakieś logi mimo tak dziwnego uruchamiania się? Może udałoby się coś z nich wyczytać.

Odczytaj ze skrótu gdzie jest plik wykonywalny i uruchom go w cmd - wierszu polecenia. Sprawdź czy są jakieś opcje typu --verbose albo --debug. Pokaż błędy.

https://portableapps.com/apps/internet/thunderbird_portable - jak on rusza to raczej niepopsuty po całości Windows 10.

Hej,

A spróbuj usunąć wszystkie dane z folderów Thunderbird w folderze <nazwa_użytkownika>\AppData\Roaming\ i Local.

Pozdrawiam,
Dimatheus

@marcin82 ta opcja nie działa, @Dimatheus Próbowałem, czyściłem nawet rejestr ręcznie po odinstalowaniu. Niestety bez rezultatu.
@krystian3w Co ciekawe portable rusza. Więc można pomyśleć, że to wina samego TB, tylko dlaczego.

https://support.mozilla.org/pl/kb/narzedzie-zglaszania-awarii-tb

Niby raport zapisze się w:

%APPDATA%\Thunderbird\Crash Reports\

https://support.mozilla.org/pl/kb/tryb-awaryjny-thunderbirda

A instalujesz Thunderbirda w wersji x64 czy x86?