Mam pewna zagadkę. Mianowicie Thunderbird wysypuje mi się podczas startu wyrzucając podczas uruchamiania na pulpit jedynie okno Narzędzia zgłaszania awarii. Próbowałem tworzyć nowy profil, przeinstalować go, uruchamiać w trybie awaryjnym, zainstalowałem nawet w innej lokalizacji - nic nie działa. Co prawda codziennie go nie otwieram, ale jakoś zbiegło się to dziwnym przypadkiem z aktualizacja Windowsa (W10) - tutaj mam jakieś podejrzenia, ale nie zauważyłem żadnej poważniejszej oprócz NET Frameworka czy usprawnień pakietu Office w zainstalowanych ostatnio aktualizacjach.
Ktoś wie może czy znajdę gdzieś jakieś logi mimo tak dziwnego uruchamiania się? Może udałoby się coś z nich wyczytać.
Odczytaj ze skrótu gdzie jest plik wykonywalny i uruchom go w cmd - wierszu polecenia. Sprawdź czy są jakieś opcje typu --verbose albo --debug. Pokaż błędy.
@marcin82 ta opcja nie działa, @Dimatheus Próbowałem, czyściłem nawet rejestr ręcznie po odinstalowaniu. Niestety bez rezultatu. @krystian3w Co ciekawe portable rusza. Więc można pomyśleć, że to wina samego TB, tylko dlaczego.