Już dosyć dawno zniknął mi (dosłownie) profil na TB. Na początku myślałem że cała poczta poszła “się walić”… jednak po wejściu w folder "Dane aplikacji - Thunderbird … " okazuje sie że poczta tam nadal siedzi (było 15 giga i jest 15 giga :D)
Gdzieś czytałem że jest na to rada… wystarczy założyć nowy profil z takimi samymi danymi … i ponoć ma to przywrócić cały profil… jednak nie wiem czy to jest prawda czy nie… i problem jeszcze wygląda tak…
Mam w tym folderze
“Local Folder” - jest w TB
“poczta.interia.pl” - jest w TB
“poczta.interia.pl-1” - jest w TB
“firmowa.pl” - zmieniona nazwa - nie ma w TB
“firmowa-1.pl-1” - nie ma w TB
“firmowa-2.pl” - nie ma w TB
i tym, który mnie interesuje jest “firmowa-2.pl” mam kilka takich samych profili ponieważ powstały przy eksporcie danych ze starego programu pocztowego…
Wywnioskowałem że musiałbym każdy z tych rtzech profili zakładać po kolei… jednak nie jestem pewny czy i jak to w ogóle zrobić żeby czegoś nie zepsuć…