Thunderbird - zniknięcie profilu

Już dosyć dawno zniknął mi (dosłownie) profil na TB. Na początku myślałem że cała poczta poszła “się walić”… jednak po wejściu w folder "Dane aplikacji - Thunderbird … " okazuje sie że poczta tam nadal siedzi (było 15 giga i jest 15 giga :D)

Gdzieś czytałem że jest na to rada… wystarczy założyć nowy profil z takimi samymi danymi … i ponoć ma to przywrócić cały profil… jednak nie wiem czy to jest prawda czy nie… i problem jeszcze wygląda tak…

Mam w tym folderze

“Local Folder” - jest w TB

“poczta.interia.pl” - jest w TB

“poczta.interia.pl-1” - jest w TB

“firmowa.pl” - zmieniona nazwa :stuck_out_tongue: - nie ma w TB

“firmowa-1.pl-1” - nie ma w TB

“firmowa-2.pl” - nie ma w TB

i tym, który mnie interesuje jest “firmowa-2.pl” mam kilka takich samych profili ponieważ powstały przy eksporcie danych ze starego programu pocztowego…

Wywnioskowałem że musiałbym każdy z tych rtzech profili zakładać po kolei… jednak nie jestem pewny czy i jak to w ogóle zrobić żeby czegoś nie zepsuć…

Temat wielokrotnie omawiany na forum MozillaPL

http://kb.mozillazine.org/Recovering_a_ … isappeared

http://webxadmin.free.fr/article/thunde … le-600.php

http://kb.mozillazine.org/Recovering_a_missing_profile

Pełno tego w sieci, wystarczy poszukać.