TL-MR3220 - "Brak dostępu do internetu"


(Mariusz5891) #1

Witam.

Kilka tygodni temu zmieniłem dostawcę usług internetowych. Toya (bo o niej mowa) dostarczył swój modem (webstar czy coś w ten deseń). Od razu połączyłem go ze swoim routerem TP-LINK TL-MR3220. Przeprowadziłem quick setup, wszystko śmiga po wifi...

Problem zaczął pojawiać się gdy z tej samej sieci zaczął korzystać kumpel z pokoju obok. Natomiast objawia się tym, że po prostu gdy włączam kompa powiedzmy popołudniem po powrocie z pracy pokazuje mi "Brak dostępu do sieci", u kumpla dokładnie to samo. Czasami zdarza się to poprostu "z zaskoczenia" gdy obaj coś tam na kompach świrujemy. Wyłączenie i włączenie routera pomaga, ale nie mam specjalnie ochoty bawić się w takie podchody codziennie. Wydaje mi się, że kiedyś wyskoczył jakiś komunikat o konflikcie adres ip, ale nie wiem co robię źle... Proszę pomóżcie [-o<

statusv1fA4.th.jpg


(roobal) #2

Serwer DHCP na TP Linku włączony? Ten webstar to modem czy router?


(Mariusz5891) #3

Serwer włączony.

Schowek02.th.jpg

Webstar to modem, przynajmniej tak jest napisane na opakowaniu, coś w ten gust: http://i.ebayimg.com/t/Cisco-Scientific … ~60_35.JPG

Dodane 14.11.2013 (Cz) 18:45

Nikt nie pomoże?