TL-WR340G Problem z łączeniem!

Witam!

A więc mam problem! Otóż mój “ukochany” router nie łączy się z internetem! Sprawa wygląda następująco, mam internet z Multimedii 2 Mb/s wszystko jest podłączone jak trza! Lecz kiedy jest już skonfigurowana sieć i wchodzę na nią to pokazuje się “Brak dostępu do internetu” i wykrzyknik, a bezpośrednio przez kabel modemowy jest OK i internet śmiga :-x Tyle razy już go resetowałem, że już straciłem do tego głowę może mi ktoś pomoże :smiley: Z góry dzięki!

Jaki masz system?Czy system w ogóle widzi ruter w obszarze sieci?

Windows 7, system widzi router :confused: Ale jak wchodzę na sieć z mojego komputera czy z brata to jest ten komunikat głupi “Brak…”

Dodane 28.12.2010 (Wt) 9:12

Tutaj jest zrzut z ekranu :

http://zapodaj.net/b0175f8f1089.jpg.html

Dodane 28.12.2010 (Wt) 9:19

Ten zrzut na górze jest zrobiony żeby pokazać wam, że coś nie gra z WAN’em :confused:

Może potrzebujesz jakiegoś uwierzytelnienia, którego nie uwzględniłeś i dlatego nie możesz się połączyć z siecią WAN?

Klonowanie MAC ??

chekm2k ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.