Tłumaczenie Google nie działa - wirus?


(Karolwojtek) #1

Bardzo proszę o pomoc w ustawieniu wyszukiwania stron z wyszukiwarką Google.

Konkretnie chodzi o to, że np.: chcę otworzyć stronę Yale University

W opcji „tłumaczenie strony” wyskakuję tak

400 . That’s an error.

Your client has issued a malformed or illegal request. That’s all we know.

A co ciekawe na laptopie odczytuje poprawnie strony z tłumaczeniem.

Czy to może mieć coś wspólnego z bezpieczeństwem?


(krzych5610) #2

Bedę zgadywał. Zapewne masz Mozillę.

 

Wejdź w menu (Mozilla ) - Opcje / Prywatność / Tu odszukaj Historia ( wyświetl ciasteczka ) w nowo otwartym oknie klik w polecenie Usuń wszystkie ciasteczka.

Zamknij i przejdź do pozycji Zaawansowane / Sieć / Treść pamięci podręcznej -> ( Wyczyść teraz ).

Zamknij menu i sprawdź jak otwierają się strony.

 

Pobierz na pulpit Adwcleaner - https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

Po uruchomieniu wykonaj polecenia skan i cleaning.

Pobierz na pulpit skaner FRST ( wersja zgodna z zainstalowanym systemem ) - http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/

Uruchom i wykonaj polecenie scan. Wygenerowane raporty FRST i Addition wklej na http://wklej.org/

Na forum pokaż linki do wklejek.