Top performance


(Members92) #1

Witam.Mam Pytanie.Na mojej płycie głównej jest zablkowany mnoznik idt ale jest taka funkcja jak TOP PERFORMANCE.nie wie moze ktos dokladnie jak to działa bo sam sie nie chce bawić zeby czegos nie XXXX bo na nowego kompa mnie nie stac.Z góry dzieki za odpowiedż :slight_smile:


(JNJN) #2

A weź instrukcję do płyty i poczytaj jakie są dostępne opcje w tej zakładce w biosie.


(michalj82) #3

members92 jaki masz zasilacz ?


(Members92) #4

Instrukcja do płyty głównej nie wiem gdzie jest gdzies sie zapodziałą.Moj komp ma procek 2.4 ghz i chcialem go podkrecic troszeczke bo w biosie ma tylko temperature 22 stopnie.Płyta główna jak juz wczesniej wspomnialem ma zablokowana funkcje mnoznika itd a tak funkcja top performance mnie ciekawi.

aha bym zapomniał :

moj zasilacz to megabajt mgb-350 s atx

cdn..

Bawiłem sie tymi ustawinieami bios i dalem to TOP PERFORMANCE ale to nic nie daje bo mam blokade na płycie i nie podkrece tego procka.A pozatym jak dalem to top performance to sie windows nie chciał załadowac pisału ze jakiś plik został uszkodzony,ale wróciłem stndardowe ustawienia biosu i juz działa.Dzięki wsztkim ktorzy chcieli pomoc.


(JNJN) #5

To nawet nie zaczynaj.

Zanim zaczniesz, poczytaj w necie o OC kompa.

Wrzuć sobie płytę główną do googli lub strona producenta płyty i pobierz instrukcję do płyty i czytaj.

http://www.google.pl/advanced_search?hl=pl


(Asterisk) #6

Uważaj na to, co wypisujesz :twisted:

Jest to automatyczne podkręcenie wydajności.

Producent powinien podać w opisie, o ile procent.

Nie oznacza to jednak, że po użyciu tej funkcji

system będzie stabilny.


(michalj82) #7

Może zainwestuj w lepszy zasilacz bo Megabajt to jeden z najgorszych zasilaczy i nawet przy nie podkręconym komputerze może ci po pewnym czasie spalić płytę główną i kartę graficzną, a jak nadmieniłeś w pierwszym poście nie stać cię na zakup nowego komputera. Polecam Chieftec, Tagan albo Fortron. Ostatecznie może być Tracer 4Life ale tylko i wyłącznie model 400W LucyFire.