µTorrent - brak połączenia

Witam.

Chodzi o to, ze od jakiegos czasu programik praktycznie przestał cokolwiek pobierać - nie ma żadnej prędkości tzn. od 0.0 kb/s do max. 5-6 kb/s

przy łączu z routera AirLink WS 800 osiedlówce , i szybkości netu

325055.jpg 1488159.jpg

http://www.speedtest2.com/#/MojeZestawienia/

http://www.speedtest2.com/#/MojeZestawienia/

Zapora systemowa -dopuszczony do ruchu w necie , w Av bez blokad - dopuszczony .

program pobrany na nowo -sytuacja ta sama.

ktoś wie co zrobić ?

czyli mówisz ze wszystkie porty które są potrzebne masz odblokowane (zarowno w systemi jak i w routerze), że dostawca nie podkłada ci świni i nie odcina p2p bądź blokuje portów oraz mówisz, że nie masz ustawionego losowego przydzielania portów w utorrencie ?. No to chłopie nie wiem masz włączone szyfrowanie połączeń ? i nic innego nie zjada ci transferu ?

??? . Gdzie tak pisze ?

Port µTorrent jest odblokowany w systemie , jak jest w routerze tego nie wiem.

Co do dostawcy - możliwe , ale nie sadze - to sieć osiedlowa i raczej nie , bo zaraz by był wiadomo ,że coś nie tak.

Losowe przydzielanie portów -wyłączone.

Szyfrowanie połączeń -nie ma.

Co do ustawień programu to wyglądają tak :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d0 … fac93.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c67 … 45ac9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d89 … 3a425.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11a … db97c.html

nie wiem po co ci tyle maksymalnych połączeń ja mam 200 i ciśnie mi maksymalna prędkością (zazwyczaj) mam łącze 2mbit. Protokół bittorent nie pokazałeś, no ale cóż nie ma innego wyjścia jak coś pokombinowane w utorrencie labo routerze itp. Spróbuj zainstalować go na czysto zwykłe odinstalowanie i zainstalowanie ci nie pomoże bo przejmie stare ustawienia wytnij gada revo uninstallerem czy czymś podobnym i dopiero zainstaluj

Wylosuj nowy port.

Sprawdź na innym kliencie do torrentów na podstawowych ustawieniach bez zmiany w opcjach.

Jak będzie wszystko w porządku przeinstaluj uTorrenta i przeczyść komputer Ccleanerem,Menu Start->Uruchom-Wpisujesz regedit->Znajdź, znajdź następny-wpisujesz utorrent i usuwasz co związane tylko z programem, po tym ponownie zainstaluj klienta.

Jak to nie pomoże przeszedłbym się do administratora sieci i wyjaśnij problem.