Torrenty zatrzymują się na 0%

więc chciałem dodać torrenta dodałem poniższe trackery i rozpocząłem seedowanie potem na test próbowałem pobrać i zupełnie nic stanął na 0% oczekujący i nawet od pół godziny nie rusza więc co robię źle? czy to znaczy, że muszę mieć kompa z moim torrentem 24/7?

Żeby ściągać, trzeba udostępniać :smiley:

1 polubienie

Nie wiem, nie znam się, nigdy nie wystawiałem żadnego torrenta, ale na chłopski rozum, jeśli tylko ty masz plik do którego prowadzi torrnent, to skąd niby on miałby się pobierać, jak nie od ciebie?

Na takim porządnym portalu, radzisz się jak piracić? Nie ładnie! :wink:

Widać, że niektórzy na słowo torent, reagują „odruchem Pawłowa” i krzyczą: pirat.
I na marginesie: „nieładnie” :smiley:

„odruchem Pawłowa” - a to chodzi o twórcę archiwizera 7-Zip? :wink:

Myślę że tu chodzi o zwykły backup plików w torrencie :wink:

Oczywiście.

Torrent nie służy tylko do udostępniania treści chronionych prawem autorskim. U mnie w pracy to też biblioteka do dzielenia się bazami danych.

Owszem służą i do tego. Ale sam dobrze wiesz z jakiego powodu zyskały w Polsce tak wielką popularność.

Wiem, ale skoro osoba zakładająca temat niczym nie wspomina o piractwie to można jej pomóc, przynajmniej do czasu głębszych podejrzeń.

To był żart, zresztą użyłem emotikona uśmiechu. Inna sprawa, że autor tematu dokładnie nie sprecyzował o co mu chodzi. A te aluzje Przemka z „odruchem Pawłowa” do uznanego kolekcjonera oryginalnych nośników muzycznych i filmowych też nie są na miejscu. Ale to tak a 'propos.

dobra a jak to zrobić np. w qbitorrent?

Tak na marginesie. Przy tych cenach torenty chyba wrócą do łask. Przykładowo takie Diablo 4 w przedsprzedaży kosztuje ok. 450 zł - sporo.

Dot. którego pytania?

329 zł za wersję standardową
423 zł za deluxe
470 zł za ultimate

PS: Tylko bogaci kupują preordery, reszta działa na okazjach i wyprzedażach