Kupiłem jakiś tydzień temu laptopa Toshiba’y L300. Dałem za niego 2200 zł. Przez jakieś powiedzmy 48H chodził prawidłowo. Po tym czasie, wczytywanie Windows’a Visty (bo oryginalna instalka była na dysku razem z całym oprogramowaniem. Dosłownie ze wszystkim. Instalujesz i używasz) przechodzi granice. Gdy się pokazuję ten komunikat “wczytywanie” tuż przed logowaniem (czyli wpisywaniem hasła) to potrafi to trwać nawet 10 min. ,a niekiedy idzie się wogole niedoczekać. Na innych forach nie znalazłem nic bardziej konkretnego, czego już sam bym nie robił, czyli:
czyszczenie
usuwanie niepotrzebnych programów
optymalizacja Visty…
itp. itd…
Parametry laptopa:
Intel Pentium Dual Core 2x2,0 GHz
4 GB ram DDr 2 800 MHz
250 GB (2 partycje po ok. 120 GB)
Grafika ATi Radeon 3100
Windows Vista 32 bit
Proszę o jakiekolwiek odpowiedzi.
Z góry dziękuję!
(WIEDZIAŁEM, ŻE VISTA TO PAŚĆ)
Napisałem nawet do Tashiby, aby mi poradzili. Czekam od nich na odpowiedź.
Może spróbuj nie zamykać poprostu obudowy, bo wtedy następuje hibernacja, która przy 4GB ramu może trwać dość długo. Wyłączaj lapka przez start -> strzałka -> zamknij.
przyłączę się do pytania. Mam dokładnie taką samą toshibę i dokładnie ten sam problem. Z tym, że komputer nówka i problem taki pojawiał się od samego początku. Czy jest to podstawa do reklamacji? Zna ktoś może rozwiązanie takowego problemu?
Optymalizacja Usług,Optymalizacja autostart,myślę że jak “wykosisz” to co jest od producenta i zastosujesz się do porad w linkach które podałem to przyspieszy,po za tym odinstaluj niepotrzebny soft przy użyciu tego programu w trybie zaawansowanym:Klik,czyszenie rejestru i systemu przy użyciu tego programu:Klik,zrób to w kolejności w jakiej podałem linki i programy.