TOSHIBA: Problem z głosem w laptopie oraz jego "pracą"

Witam,

mam problem z laptopem znajomej.

Zacznę od modelu:

TOSHIBA a105-S4014

Problem pojawił się podobno sam i znikąd.

Podczas słuchania muzyki, oglądania filmu czy ładowania systemu dźwięk strasznie

się tnie, charczy… Jest to nie do wytrzymania…

Do tego komputer ogólnie strasznie zamula mimo, że miejsca na dysku jest sporo.

Poczyściłam komputer Ccleanerem…Antywirus nie znalazł żadnych infekcji.

Jakieś pomysły dlaczego tak go muli…? Przeglądarka się strasznie długo uruchamia.

Przy zalogowaniu też długo to trwa mimo, że usunęłam chyba wszystko z autostartu…

Chciałabym obyć się bez formata z samej ambicji…

żeby po prostu dojść do tego dlaczego tak jest… :slight_smile:

karta dźwiekowa:

Intel 82801GBM ICH7-M - High Definition Audio Controller

proszę o pomoc :wink:

dodam tylko, że zainstalowałam najnowsze sterowniki do karty dźwiękowej i nadal nic, dźwięk taki jaki był…

jeśli jest potrzebny raport z everesta to napiszcie co dokładnie wrzucić bo zawiera o dużo za dużo znaków na jednego posta… :slight_smile:

CTRL + ALT + DEL zobacz w zakładce procesy, może któryś z nich zużywa 100 % procka i cały komp zaczyna mulić.

Możesz dodatkowo wejść w opcje msconfig i powywalać z aurtostaru niepotrzebne programy (klikasz START - >i masz pole wyszukiwania wpisz tam “msconfig”)

kempna , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

zużycie procka waha się pomiędzy 1-5 a czasem ponad 20%. ale nie 100 :slight_smile:

a z autostartu już na początku powywalałam jej to co niepotrzebne…

wiecie co z tym głosem…?

bo to największy problem.

Dodane 20.01.2011 (Cz) 11:22

tylu speców i żaden nie ma pomysłu…? :frowning: