Toshiba Satelite c650 - Zawiesza się podczas używania przeglądarki internetowej


(Piotrekjunior) #1

Witam,


(KAZDAN63) #2

Specyfikacja komputera & liczba procesów wszystkich użytkowników .


(Piotrekjunior) #3

PROCESY

SPECYFIKACJA

 

 

 

 


(IPSEN) #4

Dysk OK

72 procesy i RAM zajęty w 74%  to za dużo czas na optymalizację systemu


(Piotrekjunior) #5

Jakieś podpowiedzi jak skutecznie tego dokonać? :slight_smile:

Tak na marginesie - jest to komp służbowy i za bardzo nie chce ingerować.


(IPSEN) #6

 Decyzja należy do Ciebie


(Piotrekjunior) #7

Dobra zaryzykuję, co można w takim razie zoptymalizować ? :slight_smile:


(IPSEN) #8

1.Uruchom Wiersz poleceń (w menu start w Uruchom wpisz cmd.exe i OK), wpisz chkdsk c: /f kliknij Enter, wpisz T i zatwierdź enterem, uruchom ponownie komputer.

2,Klawisz z logo Windows + R  wpisz: services.msc a następnie szukamy usługi->Windows Search,-i we właściwościach ustawiamy: Wyłączone.

3,Uruchom- Autoruns-jako administrator,po skończonym skanie-File>save>plik-AutoRuns.arn- umieść na -http://sendfile.pl/- na forum podaj linka


(Piotrekjunior) #9
  1. gotowe

  2. gotowe

3. LINK


(IPSEN) #10

Uruchom autoruns jako administrator

Zakładka-Services- odznacz :AdobeARMservice , gupdate , gupdatem , osppsvc , SkypeUpdate , TeamViewer , WMPNetworkSvc 

Zakładka-Scheduled taks-odznacz :Odznacz wszystko

Zakładka -Internet Explorer-Odznacz wszystko (jeżeli nie korzystasz z IE

 Trans            c:\program files (x86)\trans\trans.exe    2015-09-07 13:29 -znasz ten program?

  Uruchom ponownie komputer,jak coś nie będzie działać lub jakbyś coś potrzebował, zawsze można zaznaczyć.

 

 


(Piotrekjunior) #11

To musi zostać bo jak już wspomniałem komp służbowy :slight_smile:

Tak to mój program.


(IPSEN) #12

 OK-jak jest potrzebny to zaznacz,jak teraz system działa?

Możesz zaznaczyć,ostateczna decyzja należy do Ciebie


(Piotrekjunior) #13

Potrzebuje chwili aby pootwierać różne strony.

Odezwę się w najbliższych paru dniach.


(IPSEN) #14

W razie dalszych problemów, napisz w dziale bezpieczeństwo i podaj wymagane logi-farbar-recovery-scan-tool-raport-obowiazkowy


(Piotrekjunior) #15

Zakładam NOWY TEMAT w bezpieczeństwie - zwiechy nadal są… :frowning:


(_abrakadabra_) #16

Z tego co widzę to nie masz najnowszego firmware w dysku, próbowałeś go w ogóle aktualizować ?

http://www.kingston.com/pl/support/technical/downloads?product=sv300s3&filename=V300_603fw_Win


(Piotrekjunior) #17

Chyba odpuszczę ten firmware, bo tak jak wspomniałem to komp służbowy i nie chce narobić bigosu…