Atis
(Atis)
18 Grudzień 2015 09:28
#2
Nie widać infekcji i nie wiadomo jaka jest przyczyna problemu.
IPSEN
(IPSEN)
18 Grudzień 2015 11:06
#3
Zakładka-Logon-odznacz :Dropbox Update , Skype , Trans , Dropbox.lnk , WTW.lnk , Microsoft Windows Poczta systemu Windows , Google Chrome Google Chrome Installer , Microsoft Windows Poczta systemu Windows Odznacz wszystkie wpisy na żółtoZakładka-Services- odznacz :AdobeARMservice , gupdate , gupdatem , osppsvc , SkypeUpdate , TeamViewer , WMPNetworkSvc Zakładka-Scheduled taks-odznacz :Odznacz wszystkoZakładka -Internet Explorer-Odznacz wszystko (jeżeli nie korzystasz z IE72 procesy i RAM zajęty w 74%
Skoro te programy muszą działać w tle bo komputer służbowy, to ratuje tylko dołożenie pamięci RAM
Wtedy jak robiłem zrzut to akurat była włączona przeglądarka z kilkoma zakładkami.
Na spokojnie jest Procesów 55, CPU 0%, Pamieć 48%
Cześć z tych programów odznaczyłem, ale niestety kilka musi pozostać. Jakoś nie chce mi się wieżyc aby te zwiechy były uzależnione tylko od przeładowania komputera. Gdyby tak było to by sie non stop wieszał. A wczoraj np zwiesił się tylko 1 raz, a dzisiaj już 3.
IPSEN
(IPSEN)
18 Grudzień 2015 12:05
#5
Sprawdz jak będzie działał system na czystym rozruchu
Dodatkowo
Uruchom wiersz poleceń administrator (cmd.exe) i wykonaj
netsh int ip reset - enter Restart systemu
IPSEN
(IPSEN)
21 Grudzień 2015 07:00
#7
Czy na czystym rozruchu problem występuje? Jeżeli tak,to wygląda na problem sprzętowy
Panowie mam nowy punkt zaczepienia!!
BSOD zaraz po “zmrożeniu”! i mam jego kody
Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80041C5010 BCP2: FFFFF88003A25CB0 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 000000000000000D OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\010416-6817-01.dmp C:\Users\oem\AppData\Local\Temp\WER-14617-0.sysdata.xmlPrzeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288clcid=0x0415Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
IPSEN
(IPSEN)
9 Styczeń 2016 09:41
#10
Przetestuj pamięć RAM-Memtest86+ .Jeżeli mamy kilka kości pamięci RAM najlepiej jest przeprowadzać test dla każdej kosci pamięci RAM osobno.