TP-LINK 8840T nie łączy się a jest zsynchronizowany


(Ulth) #1

Witam

Problem jest następujący.

Router TP-LINK 8840T (usługa ADSL neostrada) w pełni się synchronizuje - karta sieciowa dostaje adres od DHCP.

Niestety jest jeden problem:

2010-06-25_074815_jpg_600x400_q85.jpg

router nie dostaje IP od neostrady, status: niepołączony

zauważyłem to wczoraj, przez kilka dni używałem innego routera i odłączyłem ten inny router bez problemu działa co może być nie tak ? (zawsze działał ok) czyżby router padł ?


(PaPuX) #2

Już widzę że ruter jest źle skonfigurowany.

Jak masz nieprawidłową enkapsulacje to ci nigdy nie przyzna IP.

Sprawdź również vpi, vci.

Po prostu przeprowadź podstawowe ustawienia rutera pod neostrade.


(Ulth) #3

Po czym widzisz, że jest źle skonfigurowany ?

Wszystkie ustawienia mam prawidłowe - od prawie roku. Robiłem restart routera, wszystko dokładnie sprawdzone. Niestety teraz jest problem, jest synchronizacja (w moim wypadku 2496/320) nie ma natomiast adresu od neostrady i status "niepodłączony".

W tym routerze nie mogę wgrać firmware nowego - wersja 1.2 . Na stronie TP-LINK są tylko dla wersji 1 i 2 ...

Szkoda mi go wyrzucać - tylko co jest problemem? WAN się sypnął ?


(PaPuX) #4

Napisałem.

Prawidłowe parametry Neostrady:

obrazeki.jpg


(Ulth) #5

Zgadza się.

I takie też parametry podawałem w szybkiej konfiguracji w której ustawiam wszystko.

Więc mam dokładnie co wkleiłeś.

Ja wkleiłem natomiast zrzut gdy router jest już skonfigurowany (okienko "status") według tych parametrów i tam niestety mam jak mam.

Czy PPPoA czy PPPoE - na każdym tak samo.

Jakiś czas wcześniej zaczął się problem z marginem (raz było 19 dB - raz 29 dB) a teraz padło wszystko oprócz synchronizacji.


(system) #6

ulth ,

Miesiąc temu miałem problem podobny do Twojego,tzn przyszedłem z pracy włączam sprzęt i neta niema.Na ruterze świeci dioda "ADSL"co oznacza synchronizację,natomiast dioda "Internet" już nie.Kombinowałem,resetowałem i nic z tego.Następnie podłączyłem modem Speedtouch Thomson skonfigurowałem nowe połączenie,wpisałem nazwę i hasło i klikam na magiczny przycisk "Połącz" :!: I co widzę? Błąd 721-Komputer zdalny nie odpowiada.Zadzwoniłem pod 801 505 505 przedstawiłem sytuację,Pani która odebrała wykonała restart karty sieciowej na centrali co niestety nic nie zmieniło,przyjęła zgłoszenie usterki i na następny dzień usługa działała i ewidentnie wina leżała po "ich" stronie.


(Ulth) #7

@Optimus Prime

ano właśnie, tylko, że na drugim routerze (Belkin) neo działa i internet jest - więc nie wiem już sam czy dzwonić czy nie...

na modemie od TP (ZXDSL 852) nie mam jak sprawdzić - jaki i czy wywali błąd, bo podłączam go do komputera przy instalacji i nie reaguje (zero diód - martwy)

pokombinuję jeszcze trochę i chyba zadzwonię