TP-LINK 8840T nie łączy się a jest zsynchronizowany

Witam

Problem jest następujący.

Router TP-LINK 8840T (usługa ADSL neostrada) w pełni się synchronizuje - karta sieciowa dostaje adres od DHCP.

Niestety jest jeden problem:

2010-06-25_074815_jpg_600x400_q85.jpg

router nie dostaje IP od neostrady, status: niepołączony

zauważyłem to wczoraj, przez kilka dni używałem innego routera i odłączyłem ten inny router bez problemu działa co może być nie tak ? (zawsze działał ok) czyżby router padł ?

Już widzę że ruter jest źle skonfigurowany.

Jak masz nieprawidłową enkapsulacje to ci nigdy nie przyzna IP.

Sprawdź również vpi, vci.

Po prostu przeprowadź podstawowe ustawienia rutera pod neostrade.

Po czym widzisz, że jest źle skonfigurowany ?

Wszystkie ustawienia mam prawidłowe - od prawie roku. Robiłem restart routera, wszystko dokładnie sprawdzone. Niestety teraz jest problem, jest synchronizacja (w moim wypadku 2496/320) nie ma natomiast adresu od neostrady i status “niepodłączony”.

W tym routerze nie mogę wgrać firmware nowego - wersja 1.2 . Na stronie TP-LINK są tylko dla wersji 1 i 2 …

Szkoda mi go wyrzucać - tylko co jest problemem? WAN się sypnął ?

Napisałem.

Prawidłowe parametry Neostrady:

obrazeki.jpg

Zgadza się.

I takie też parametry podawałem w szybkiej konfiguracji w której ustawiam wszystko.

Więc mam dokładnie co wkleiłeś.

Ja wkleiłem natomiast zrzut gdy router jest już skonfigurowany (okienko “status”) według tych parametrów i tam niestety mam jak mam.

Czy PPPoA czy PPPoE - na każdym tak samo.

Jakiś czas wcześniej zaczął się problem z marginem (raz było 19 dB - raz 29 dB) a teraz padło wszystko oprócz synchronizacji.

ulth ,

Miesiąc temu miałem problem podobny do Twojego,tzn przyszedłem z pracy włączam sprzęt i neta niema.Na ruterze świeci dioda "ADSL"co oznacza synchronizację,natomiast dioda “Internet” już nie.Kombinowałem,resetowałem i nic z tego.Następnie podłączyłem modem Speedtouch Thomson skonfigurowałem nowe połączenie,wpisałem nazwę i hasło i klikam na magiczny przycisk “Połącz” :!: I co widzę? Błąd 721-Komputer zdalny nie odpowiada.Zadzwoniłem pod 801 505 505 przedstawiłem sytuację,Pani która odebrała wykonała restart karty sieciowej na centrali co niestety nic nie zmieniło,przyjęła zgłoszenie usterki i na następny dzień usługa działała i ewidentnie wina leżała po “ich” stronie.

@Optimus Prime

ano właśnie, tylko, że na drugim routerze (Belkin) neo działa i internet jest - więc nie wiem już sam czy dzwonić czy nie…

na modemie od TP (ZXDSL 852) nie mam jak sprawdzić - jaki i czy wywali błąd, bo podłączam go do komputera przy instalacji i nie reaguje (zero diód - martwy)

pokombinuję jeszcze trochę i chyba zadzwonię