TP-LINK TD-W8970 v3 - problem z konfiguracją Neostrady

Kilka pytań:

W ustawieniach neo trzeba podać login i hasło. Login w jakim formacie? login@neostrada.pl czy login@neostrada.pl/ipv6 (router w teorii ma obsługę ipv6, więc niby ta druga opcja powinna być prawidłowa, ale też nie działa).

Podczas konfiguracji można wybrać z listy usługodawcę - Orange/neostrada występuje dwa razy, nie znalazłem tam różnic - czy to zdublowany wpis, czy różnice są gdzieś głębiej?

 

Do tej pory używam sprzętu dostarczonego wraz z usługą, jakiegoś starego liveboksa Sagema. Kiedyś chciałem być bardzo pro przy ustawianiu hasła do panelu admina w tym urządzeniu i hasło jest takie pro, że nawet ja nie mogę go sobie przypomnieć, więc nie mam jak podejrzeć konfiguracji na jakiej to działa.

W dokumentach znalazłem hasło do neostrady, ale na nim nie łączyło. Zalogowałem się na swoje konto w Orange i zmieniłem je, bo w międzyczasie mogło być już zmieniane i to w dokumentach może być nieaktualne. Niestety, ciągle nie mogę się połączyć. W tym momencie byłem pewny że zostałem bez neta, bo przecież w starym routerze jest zapisane jakieś inne hasło, ale o dziwo, po podłączeniu go do linii, modem zalogował się do sieci i mam dostęp do neta.

Hasło zmieniałem w tym miejscu:

 

Może gdzieś jeszcze coś w routerze trzeba pozmieniać? Coś pokombinować? Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny.

Nie działa w jakim sensie? Brak połączenia z internetem czy z w ogóle siecią.

Ja w konfiguracji podaje w formacie login@neostrada.pl, a aktualny router sam się konfigurował na ip6.

Zobacz jeśli masz dostępne logi, status w konfiguracji co informuje. Z czym problem.

Większość problemów z konfiguracją połączenia u mnie to błędne hasło, login lub klucz wep. Mała literówka albo coś.

Problem z zalogowaniem do usługi (neo). Logów w tym routerze się nie doszukałem. Status cały czas na “initializing”, później “disconnect” i tak w kółko.

Właśnie to hasło mnie zastanawia, bo niby zmieniłem, a stary router łączy się na starym haśle.

Ja  też w konfiguracji podaje w formacie login@neostrada.pl a nowe hasło podadzą  lub wyślą esemesem  cza zadzwonić na infolinie

No więc tak - hasło odzyskałem poprzez sms (dzięki @ahonen97). Zresetowałem stary router, wklepałem nowe dane i połączyłem się z siecią. Wklepałem te same dane do nowego urządzenia i kicha. Cały czas bez zmian.

Sprawa się wyjaśniła. Router ma tylko modem ADSL, a ja mam łącze w technologii VDSL.