TP LINK TL-WR543G problem z logowaniem (uszkodzony?)

Nie potrafię się zalogować do routera TL-WR543G v. 2.23 kablem sieciowym. Wpisywałem adres 192.168.1.1, próbowałem też: tplinklogin.net i bezskutecznie. Robiłem to przez FF i IE. Przeglądarka się z nim nie łączy. Próbowałem go resetować mechanicznie przez ponad 30 sekund, problem jak w temacie pozostaje. Dodam że nie aktualizowałem softu. Pracował jako klient AP i nie stwarzał problemów. Diabli mnie podkusili żeby go wypiąć i zajrzeć do ustawień- nie udało się:-(

Mam drugiego ( z tym że TL-WR1043ND) i do niego loguję się bez problemu.

Proszę o pomoc. Ma ktoś pomysł co jeszcze mógłbym zrobić?

Miałem podobny ze swoim D: Ja doradzałbym sprawdzenie routera czy jakaś część nie jest zepsuta czy może kable nie stykają… Jeżeli już to robiłeś to sprawdź oprogramowanie routera :smiley:

Mechanicznie wszystko z nim OK jak myślę.

Natomiast jak mam sprawdzić oprogramowanie jeśli nie mogę się do niego zalogować?

Po resecie hasło Wifi powinno być zdjęte, spróbuj się podłączyć przez bezprzewodową sieć

Przyszedł pan od dostawcy internetu i naprawił. Okazało się że był konflikt adresów w pamięci mojego laptopa. Nawet próbował mi to wytłumaczyć ale słabo to do mnie przemawia. Zresztą nie szukałbym w tym miejscu przyczyny. Ja byłem przekonany że coś się uszkodziło. Niemniej dziękuję Lewanxd bo niewielu tu było skłonnych mi pomóc.

Pozdrawiam