Nie potrafię się zalogować do routera TL-WR543G v. 2.23 kablem sieciowym. Wpisywałem adres 192.168.1.1, próbowałem też: tplinklogin.net i bezskutecznie. Robiłem to przez FF i IE. Przeglądarka się z nim nie łączy. Próbowałem go resetować mechanicznie przez ponad 30 sekund, problem jak w temacie pozostaje. Dodam że nie aktualizowałem softu. Pracował jako klient AP i nie stwarzał problemów. Diabli mnie podkusili żeby go wypiąć i zajrzeć do ustawień- nie udało się:-(
Mam drugiego ( z tym że TL-WR1043ND) i do niego loguję się bez problemu.
Proszę o pomoc. Ma ktoś pomysł co jeszcze mógłbym zrobić?
Miałem podobny ze swoim D: Ja doradzałbym sprawdzenie routera czy jakaś część nie jest zepsuta czy może kable nie stykają… Jeżeli już to robiłeś to sprawdź oprogramowanie routera
Przyszedł pan od dostawcy internetu i naprawił. Okazało się że był konflikt adresów w pamięci mojego laptopa. Nawet próbował mi to wytłumaczyć ale słabo to do mnie przemawia. Zresztą nie szukałbym w tym miejscu przyczyny. Ja byłem przekonany że coś się uszkodziło. Niemniej dziękuję Lewanxd bo niewielu tu było skłonnych mi pomóc.