Trojan.Anserin jak się go pozbyć

Mam trojana w komputerze. Nie wiem jak go usunąć. Program antywirusowy który go wykrył to Norton Antivirus. Informuje mnie, że jest w kompie ale nie idzie go usunąć ani naprawić ani poddać kwarantannie. Komputer się muli i nie idzie na nim pracować. Co mam zrobić. Proszę o szczegółowe instrukcje bo jestem laikem w tej dziedzinie.

Witam

poczytaj http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654 i daj logi z

HijackThis oraz z Silent Runners według instrukcji w linku a pewnie ktoś ci z forum pomoże :slight_smile:

Znasz jego lokalizację? Na pewno Norton ci wskazał , a więc usuń ręcznie i zrób restart. :slight_smile:

Złączono Posta : 26.07.2007 (Czw) 21:34

albo podaj logi HijackThis jak wskazał przedmówca. :slight_smile:

Ściągnij Trojan Remover zrub Update i przeskanuj.

Próbowałam ręcznie ale pokazuje sie odmowa usunięcia.

Sprobuj za pomocą Killboxa.

Złączono Posta : 26.07.2007 (Czw) 21:35

Sprobuj za pomocą Killboxa. W trybie awaryjnym.

Ściągam trojana remove zobaczymy czy pomoże.

jeśli jest odmowa dostępu odpal awaryjny

Hehe. Odpal awaryjny. Asieńko ale jak mam to zrobić? Jak pisałam jestem laikiem komputerowym.

tryb awaryjny odpalasz : restart kompa i trzymasz F8 w trakcie kiedy się zaczyna uruchamiać

ok. I co po tym zrobić? Proszę napisz krok po kroku.

cholercia myślę że sobie nie poradzisz z tym sama zainstaluj lepiej jak powiedział k90 HijackThis i daj chłopakom do sprawdzenia oni ci powiedzą co masz na kompie za syf i jak masz go usunąć tak będzie prościej http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654

Dziękuję wam. Bee próbować wszystkich rad. Mam nadzieje ze się uda tego pozybyć.

A to mówi Symantec.

Usunełam killboxem i napisął ze nie idzie usunąć ale po uruchomieniu systemu po restercie nie pojawił mi się elert z anserinem a z dezhebem w innym katalogu.

Złączono Posta : 26.07.2007 (Czw) 22:25