pheni
(Pheni)
26 Kwiecień 2008 17:12
#1
Po sciagnieciu patcha do gry avast zaczał mi wykrywac trojany jeden po drugim, wszystkie w jednym folderze i wynik jest opisany jako infekcja: win32:onlinegames-DJW[Trj]. Poza tym nie da dam rady otworzyc zadnej partycji, po dwukrotnym kliknieciu na ikone dysku c wyskakuje komunikat pytajacy o program jakim ma otworzyc “ten plik” - tak samo jak sie dzieje gdy system nie rozpoznaje pliku.
Pobralem hijackthis i zrobilem scan
tutaj jest log:
http://www.wklej.org/id/7540a23a1e
prosze o pomoc
pozdrawiam
addmir
(Dmirecki)
26 Kwiecień 2008 17:26
#2
FIX:
Pobierz ComboFix , ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
File::
C:\WINDOWS\system32\amvo.exe
Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->
Powinno się rozpocząć usuwanie i powstanie log, daj ten log na forum + nowy log z HijackThis.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to po restarcie usuń ręcznie folder C: * * Qoobox**
pheni
(Pheni)
26 Kwiecień 2008 18:08
#3
foldery mi sie otwieraja, komputer wydaje sie pracowac przyzwoicie
zamieszczam jeszcze dwa logi:
http://www.wklej.org/id/71330b08de
http://www.wklej.org/id/08eefc25a6
mam nadzieje ze w tych logach nic nie ma niepokojacego;)
dziekuje za szybka pomoc i profesjonalizm
huber2t
(huber2t)
26 Kwiecień 2008 18:17
#4
fix w hijackthis
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
pheni
(Pheni)
26 Kwiecień 2008 18:30
#5
zrobilem to wszystko
czy cos jeszcze trzeba zrobic?
huber2t
(huber2t)
26 Kwiecień 2008 18:34
#6
Przeskanuj komputer tym (uruchom przez IE) http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
Usuń ręcznie folder C: \Qoobox
usuń instalkę Combofix z dysku.
pheni
(Pheni)
27 Kwiecień 2008 00:45
#7
tak wyglada raport ze skanowania kasperskim
http://www.wklej.org/id/48418d4f01
wykryto dwa wirusy
huber2t
(huber2t)
27 Kwiecień 2008 02:22
#8
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
pheni
(Pheni)
27 Kwiecień 2008 10:49
#9
zrobilem i ponownie zeskanowalem
http://www.wklej.org/id/c9e38a744d
nic nie wykryto;)
dziekuje jeszcze raz U R THE BEST =D>