Trojan.JS.Redirector.ar Kaspersky oszalał!


(Pokal178) #1

Witam,od dziś rana Kaspersky AntiVirus 2010 oszalał.Co wchodze na jakas strone to wyskakuje komunikat o znalezieniu tego virusa i go blokuje:/Widze,że nie ja jedyny mam taki problem:/ Prosze o pomoc,z gory dzieki


(PC174) #2

Pokaż log z: OTL

Przestawiasz w nim Processes i Modules na All oraz wklejasz w dolne, białe okienko Custom Scans/Fixes :

Klikasz Run Scan.


(Pokal178) #3

OTL http://wklejto.pl/55506

Extras http://wklejto.pl/55507


(ybu) #4

Mnie wydaje się,że będzie to związane coś z aktualizacjami bazy KIS.Mój KIS może nie oszalał,ale też atakował kilka razy takimi komunikatami np. przy wejściu w poszczególne linki forum Voratlu Dobre Programy.Spróbuj ręcznie zaktualizować bazę lub trzeba czekać do następnej aktualizacji.


(Pokal178) #5

No wlasnie to sie stało po porannej aktualizacji:/Probowalem recznie ale nic to nie daje.Trzeba czekac,moze pozniej bedzie aktualizacja z poprawkami.Prosze o sprawdzenie loga wrazie czego:)


(PC174) #6

Ogólnie to plaga dziś tych wirusów. Widocznie baza jest za bardzo wrażliwa.


(jessica) #7

Tylko kosmetyka:

Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:

Kliknij w Run Fix.

jessi


(PC174) #8

A nie ściągałeś czasem jakichś lewych kluczy do Kaspersky'ego? :wink:


(system) #9

Mi komunikat ten się pojawiał tylko podczas wchodzenia z IE na kurnik :open_mouth: :confused:


(Pokal178) #10

http://wklejto.pl/55509 log z usuwania

I tu mnie masz...niestety tak,ale i tak nie dziala:/W ogole ten kaspersky strasznie zamula,komp wylacza mi sie z 5 min,a jak go wylacze jest wszystko ok:/Dzieki za pomoc pozdrawiam


(PC174) #11

Ja korzystam ze starego (Kaspersky AV 7) i wszystko ładnie śmiga na trochę starszym sprzęcie.


(Amenofus) #12

witajcie! ja się w ogóle na komputerach nie znam i to dla mnie czarna magia co tu piszecie o tych OTL-ach i innych.. ale mi się tez tak dzieje.. tez mi co jakiś czas wyskakuje atak tego trojana.. i co gorsze nie chcą mi się ładować żadne filmiki na youtube czy innych tego typu stronach. o co chodzi? ktoś wie? ja mam całkowicie oryginalnego antywirusa, żadnych lewych kodów itp.


(Pokal178) #13

U mnie juz wszystko ok,zaktualizuj kasperskiego recznie,on pobierze nowa poprawiona definicje:)


(Amenofus) #14

tylko ze youtube mi nadal nie działa, nawet po zaktualizowaniu :[


(PC174) #15

A Flash'a masz?


(Amenofus) #16

mam wszystko, bo dziś rano zanim to się zaczęło to mi chodził youtube.. teraz jest tak jakby pojawia się wszystko tylko się nie ładuje filmik


(PC174) #17

Może wolny net? Jeśli nie to może spróbuj dowolny filmik ściągnąć przy pomocy jakiejś strony (np. mm5.pl)


(Amenofus) #18

hmm sama już nie wiem.. przed chwilą załadowało, a teraz znów nie.. kurczę.. mam nadzieję że jak juz to tylko chodzi o to że net przymula.. a nie że to z tego trojana..


(Komentarze) #19

wszędzie gdzie były reklamy Google AdSense tam się pojawia ten "niby"trojan.

Kaspersky musi naprawić bazę wirusów pod tym względem.


(Amenofus) #20

a ja mam teraz problemy z firefoxem.. najpiew się crash-nął, a teraz nie moge nic napisać np na forum, i nie ma z boku tego przycisku do przesuwania strony w dół.. jak juz dla odmiany youtube zaczął chodzić.. na prawdę już ręce załamuję..

przez explorera jak wchodze to mi wszystko działa.. (teraz pisze z explorera)