Yasiu96
(Buhurak)
30 Wrzesień 2012 11:37
#1
Witam.
Od kilku dni kaspersky informuje mnie że mam na komputerze trojana, wybieram opcję wylecz - komputer się restartuje, po uruchomieniu dostaje informację: błąd plików dll i komputer musi być uruchomiony ponownie, po kolejnym restarcie system działa ale kaspersky krzyczy że trojan dalej jest obecny. Uprzejmie proszę o pomoc w usunięciu tego syfu.
Log z otl: http://www.wklej.org/id/839319/
log z extras: http://www.wklej.org/id/839322/
Pozdrawiam.
Acorus
(Acorus)
30 Wrzesień 2012 16:36
#2
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
:OTL SRV - File not found [Auto | Stopped] – C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe – (Brother XP spl Service) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] – C:\WINDOWS\gdrv.sys – (gdrv) O32 - AutoRun File - [2012-09-28 08:22:10 | 000,000,059 | RHS- | M] () - C:\autorun.inf – [NTFS] O32 - AutoRun File - [2012-09-28 08:22:10 | 000,000,059 | RHS- | M] () - D:\autorun.inf – [NTFS] O4 - HKLM…\Run: [] File not found O4 - HKLM…\Run: [ap62nwin] “C:\KS\APW\AP62NWIN\ap62nwin.exe” File not found O4 - HKCU…\Run: [ap62nwin] File not found :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2] :Commands [emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.
.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check
analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.